Wat je even kwijt wil #20

Jaa blijkbaar wel, je moet natuurlijk geen zomerse temperaturen verwachten haha! Heb het zelf nog nooit nodig gehad gelukkig dus zelf heb ik het niet uitgetest. Maar het is blijkbaar voldoende om niet onderkoeld te raken als je met stukken staat en het vriest.

1 like

@HvO Oh haha ik wist wel dat het bij aambeien werkte (via hier), maar niet bij aften. :rofl: Ga morgen dat spul van Kruidvat maar halen.

En dan, er tegenaan houden? Of is gewoon eten voldoende?

haaaahahahahaahahaha

2 likes

Mijn zus zou tijdelijk emigreren naar de andere kant van de wereld, maar ze heeft besloten niet te gaan en ik ben zo blijjjjj. :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Volgens mij erop/-tegen laten smelten, maar helemaal zeker weet ik het niet…

2 likes

Ik heb vandaag opnames voor een televisieprogramma gered. Zag dat ze voor de deur bij m’n werk aan het filmen waren, maar het begon keihard te regenen en ze zochten een plek om te filmen. Dus ik bood aan om het binnen bij m’n werk te doen, omdat het daar droog en lekker rustig was. Ze hebben me echt 100 keer bedankt, want het was heel belangrijk en moest echt vandaag gefilmd worden. :upside_down_face:

23 likes

Ik ga nu een puur paasei uit de kast pakken! Hahah

2 likes

Een dekentje voor als je pech hebt en het koud is of voor als je spontaan gaat picknicken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hahaha “de lach”. Die doe ik zo vaak

1 like

Hahahahahahahah ik heb ruzie met m’n vriend en las dit. Barstte in lachen uit en nu is hij nog bozer omdat ie denkt dat ik hem uitlach. Hahahahahah

10 likes

Mn wekker gaat over 5,5 uur en kan niet slapen. Zo intens naar om de uren slaap steeds minder te zien worden.

1 like

Oja en zo’n hesje voor als je pech hebt dat je dan niet ook nog wordt aangereden :+1:

Edit: en deze hoort bij de tip van @lentex: zo’n ontdooispray en een vorstspray voor het slot, en die laatste dan niet in je auto bewaren zoals ik want dan heb je er niks aan.

1 like

Ben zo moe.

Ja ik zit ook al in de trein en weet niet hoe ik de dag door ga komen. Wat een zwaar leven.

2 likes

Ik hoopte dat die regen van afgelopen nacht wel zou helpen tegen de hooikoorts. Mooi niet dus.

Mensen die ‘s ochtends klef doen in de trein :weary: het was druk en ik hield me vast aan een paal en dat stelletje ook. Hij zat de hele tijd kusjes op haar hand te geven en haat gezicht te aaien. Echt naar. En hij ging de hele tijd tegen mn hand aanstaan. Bah.

29 likes

Misschien was het een uitnodiging om mee te doen!

Ik heb vanmorgen per ongeluk teveel parfum gespoten en nu ben ik die trut in de bus die naar parfum meurt. Heb daar zelf altijd een hekel aan haha. En zag net een reclame van optimel salade en het lijkt me echt goor x100000 wie wil dat eten??? Beetje hetzelfde straatje als de hartige sultana

8 likes

Ja leek mij ook heel goor :nauseated_face:

1 like

Ik heb net een veel te duur horloge besteld. Maar kom uit een rotperiode, voel me sterker dan ooit en had geld gespaard, dus wilde mezelf verwennen. Echt blij mee hij is denk ik zooooo mooi.

25 likes