Wat je even kwijt wilt #19

Ik zit de docu/optreden op Coachella van Beyonce te kijken en ik probeer uit te vinden of ze nou oorspronkelijk geel of roze kleding dragen? En playbacked ze? Kinderlijke verwondering bijna hahahah

1 like

Groot gelijk! Wij willen een dag ruilen over een maand (!) en staan al op de wachtlijst. Telkens kunnen de ruilingen niet :weary:

1 like

In je hond :stuck_out_tongue_closed_eyes:

12 likes

Ik zit zonder jas in de trein te genieten van de warmte. En ineens dacht het zwarte gat in mijn brein. “Ik zou wel weer wat aandacht lusten maak tinder aan!!”

NEE staph

5 likes

Hahah ik moest echt drie keer lezen

1 like

Zelf nog nooit gehad, maar een vriendinnetje van me zei altijd dat pure chocolade er goed tegen hielp. Baat het niet dan heb je iig chocolade gegeten :smile:

3 likes

Neem Tinder premium en zet m alvast op nyc, ff de markt uitzoeken voordat je te plaatse bent.


18 likes

Al twee keer gebeld - hij nam niet op
En geappt en hij appt niet terug :pensive:

Er zit een club op mn hotel… don’t need no tinder.

3 likes

Beckups gorl

2 likes

Klinkt alsof hij alleen maar seks wil. Wil jij dat ook? Dan kan je natuurlijk gewoon afspreken. Of wil je iets anders?

Nooo ik ken die vent niet. Nooit een woord met hem gewisseld en was een match van 5 maanden geleden hahaha

Mijn hechtingen zijn er vanmiddag uitgehaald en alles jeukt, kriebelt en staat strak.
Ik irriteer me er mateloos aan. En op dit moment heb ik spijt van de operatie omdat het gewoon even tegen staat.
Zeikmodus weer uit.
Morgen mijn date/vriend opzoeken en mooi weer!

2 likes

Heb zojuist toch geprobeerd om tinder aan te maken maar duurde te lang. Dus dacht laat maar jongens zijn tovh stom.

1 like

Ik ook :sweat_smile: gaat nog wat worden van de zomer

1 like

Huh er staat hier echt een rare auto(?) in de straat, rijd af en toe heel zachtjes door en dan staat die weer stil? Zitten lampjes op het dak 2 witte en 2 kleine rode lampjes achter op het dak. Is geen politie auto maar dacht dat eerst wel… Iemand een idee?

Soort grote grijze land rover maar dan anders en met lampjes er op, geen zwaailichten. Vind het maar raar.

Komen die ook in het donker? Lijkt hij wel op inderdaad!

Ze heeft 2x opgetreden.

1 like

28 euro?? Hoe dan?

Ik denk dat dit mijn nieuwe motto wordt✨

1 like