Wat je even kwijt wil #20

Yesss, ben benieuwd! Ik zit ook al ter ere van het forum aan de frozen Peach Daiquiris (mijn triple sec is op dus moest wat anders bedenken dan mijn gebruikelijke margarithas).

1 like

Hoe heb je die gemaakt? Vorige week geprobeerd frozen strawberry daquiris te maken, maar ze smaakten naar aardbeifluoride die je vroeger moest happen bij de tandarts :cry:

1 like

Ja heb me wel laten regristreren en heb 10% kortinf gekregen. Waarschijnlijk ga ik nog wel terug voor iets dus zal dan even vragen.

1 like

Ja het was een succesvolle missie :ok_hand:

2 likes

Ik ga op vrijdagavond vaak met mijn vriend naar een duitse supermarkt en we kopen dan echt alleen maar rotzooi eten en dat is echt het enige dat ik leuk vind aan volwassen zijn

21 likes

Komtie:

Bunnyslippers frozen Peach daiquiri (2,5 martini glas):

180 ml Bacardi
2 eetlepels limoensap (mss ietsje meer)
4 eetlepels suikersiroop
200 gram bevroren perzik
2 cups ijsblokjes

Alles in de blender. Had ietsje meer siroop gekund omdat die bevroren perzikstukjes natuurlijk minder zoet zijn dan verse rijpe. Gewoon die van Appie gebruikt (zijn trouwens nu in de bonus!). Kan denk ik met de tropische fruit versie of mangoblokjes ook lekker zijn. Aardbeifluoride klinkt vreselijk, waar lag het aan denk je?

6 likes

Ah bij mij ook :frowning: bij welke winkel was je? Want had het even opgezocht en bij AH zou hij pas vanaf 27 mei in de schappen liggen en bij Jumbo zou hij er al wel moeten liggen.

Ik zit letterlijk en figuurlijk niet lekker in m’n vel en nu ben ik ook nog ziek en het hele weekend helemaal alleen met mezelf en mijn gedachten en bleeeeeeh. Wil wijn en kroelen maar heb geen wijn (en niet zo’n goed idee want ziek) en m’n date zou gisteren komen maar toch niet (want wederom, ziek) en nu reageert 'ie al de hele dag niet. Even klagen. Sorry.

Ja shit, ik was woensdag bij de jumbo en zag hem daar liggen maar had hem aan mezelf beloofd voor vanavond en nu was ik vanavond in de AH en daar was hij niet

Aaaah dank! Oh ik wist niet dat er van perzik ook een bevroren versie was van die doosjes, maar nice! Wij volgden een recept van Youtube en daar gooiden ze er ook iets in van siroop dus we gooiden er maar wat aanmaaksiroop bij, denk dat dat niet had gehoeven want het was ZO zoet en chemisch daarna :facepalm:

Ah balen! Heb je wel wat anders lekkers voor jezelf meegenomen?

1 like

Nou die pretzel Tony dus maar die vond ik niet lekker :pensive:

Ik wil morgen ochtend naar Amsterdam om te shoppen. Mijn vriend denkt dat je al veel merkt van dodenherdenking, ik denk zelf dat je niks merkt.
Planning rond 10.00 daar om 14.00 weg.

Wat denken jullie?

Ik denk dat je er niks van merkt.

Tenzij je van plan was om om 19:56 de dam over te steken.

16 likes

Die melk kaneelkoekje is echt de moeite waard om voor naar de Jumbo te gaan, is echt lekker! Je proeft de kaneel niet zo, of het ligt aan mij, maar dat hoeft van mij ook niet. Prima te nassen!

1 like

Klinkt heel zoet idd! Als je geen suikersiroop wil kopen (ik heb van monin van die flesjes) kan je het heel makkelijk zelf thuis maken. Ook zo gebeurd.

1 like

Oh balen, die heb ik nog nooit op. Die met kletskop is ook lekker, maar ja daar heb je nu niks aan helaas.

1 like

Merk je helemaal niks van (alleen op de dam zelf zullen ze misschien al wat aan het opbouwen zijn, maar daar heb je geen last van).

1 like

Ik kijk een serie waarin de man van de Jumbo reclames een drugsbaron speelt. Mijn hersens raken helemaal in de war joh

8 likes

Ik ben ziek maar heb trek in kfc.

1 like