Wat je even kwijt wilt #21

Ja ik ook, maar dat vind ik minder erg dan een kletsnatte nek. Hoe doe je dat :cold_sweat:

Gewoon niet buiten komen of de zon vermijden haha

1 like

Deppen haha. Nja ik haat die pijn gewoon dus neem die natte nek maar voor lief.

Ja haarpijn houdt ook zo lang aan, au

1 like

Zodra de zon schijnt heb ik een Sneep kapsel.

6 likes

Thanks, ik wist nog dat ik dit ergens gelezen had hahaha. Ga dit vanavond maken voor bij het Songfestival :heart_eyes:

1 like

Ik ook:joy:

1 like

Er zit een vrouw met haar blote voeten gedrukt op een treinstel¿¿ Gross

Op een bankje? Sowieso blote voeten ergens op leggen, bah

1 like

Ja :nauseated_face:

Ben al een tijdje op zoek naar leuke witte sneakers. Had eerst de Veja V-12 (€115,-) op het oog maar aangezien er wat grote kosten aan zitten te komen, vind ik die nu te duur. Wat vinden jullie van deze sneaker? (Reebok Classic, nu €63,-)

• Yay
  • Nay

0 stemmers

Vind ze echt prachtig!

2 likes

Ik vind ze echt heel leuk! Zoek nog witte sneakers dus thanks :grin:

1 like

Ik was vandaag bij tennis en er was iemand aan het spelen die een super straks jurkje droeg, maar ze was best dik en had een duidelijk buik erin en mijn groepje maakte er grappen over, maar ik durfde er niks van te zeggen :pensive:

Iemand hier tips voor Porto (of madeira of Madrid) qua restaurants, terrasjes & vintage(winkeltjes) enzo? Geen overdreven toeristische dingen of ketens svp.

Hey niet te hard zijn voor jezelf, als er iets moeilijk is, is het tegen een groep ingaan. Dat voelt hartstikke onveilig.

1 like

Ik vind het jammer dat mijn vader weer afstandelijker doet, eigenlijk is het weer nu net als voordat mijn moeder overleed. Ik vind het stom want het voelt het soms zo eenzaam, alsof ik geen 1 ouder heb. :worried:Vandaag vroeg ik hem of alles wel goed ging omdat hij zo stil is en toen kreeg ik terug: Ik ben nou eenmaal stil. Mweh wat moet je daar dan mee.

Ik weet ook niet wat jullie ermee moeten hoor maar wou het even kwijt.

Ik doe (amandel)melk en havermout samen in de pan en breng het dan langzaam aan de kook. Dan een minuutje door laten koken en klaar. Wel goed roeren tussendoor.

Edit: ik heb dit recept als basis gebruikt:

1 like

@Jauregui

Zo doe ik het ook, maar dan laat ik het maar een paar seconden koken. Vlak nadat het begint te bubbelen haal ik de pan van het fornuis.

Ik weet niet of je plantaardige melk of koeienmelk gebruikt en of dat nog veel verschil maakt, maar het staat me bij dat je koeienmelk sowieso beter niet kunt laten doorkoken omdat het dan heel erg gaat aankoeken.

1 like

Ik maak het meestal met de magnetron
(Amandel) melk en havermout in een kom, en dan 2 minuten

3 likes