Ik zie een mega toffe lamp bij de kringloop maar ik heb er geen verstand van. Hoe kan ik zien of ieh wel goed is enzo…
Hij past denk ik ook niet in mn rugzak haha.
Een hanglamp? Als je minimaal 2 stroomdraden ziet, dan kan er weinig mis mee zijn denk ik.
Ik heb vaker lampen bij een kringloop gekocht en werkten altijd. Als er een stekker aan zat, vroeg ik wel altijd of ze hem konden testen.
Mooie lamp ja! En ik zie stroomdraden, dus lijkt mij prima!
Hebben we eigenlijk een nieuwjaarstopic m.b.t. wat wil je aankomend jaar bereiken/realiseren waar kijk je naar uit etc?
Een keer zeggen oké, maar verder moeten ze het erbij laten. Jij hebt er voor gewerkt en kom op… het is maar een tas. Als jij hier blij van wordt dan is dat het belangrijkste toch dus probeer je er niet veel van aan te trekken. Makkelijk gezegd dan gedaan I know maar toch haha
Ik moet m’n kraskalender terugbrengen, maar geen zin
Oh wat ontzettend irritant zeg… helemaal als er elke x wat over gezegd moet worden. Niet schuldig voelen! Jouw geld, je hebt er hard voor gewerkt en je verdient het. De een besteedt z’n geld aan elk weekend bier drinken, oldtimer etc. De ander aan een mooie tas. Het gaat er om waar jij gelukkig van wordt!
Ik zit in een trui met een naakte lizzo erop tussen de kinderen in de intratuin
Geen grote prijs?
5 euro hahaha!
Ken echt niemand die hoger dan 20 won
Haha ik heb mijn ouders nooit verteld dat ik een dure tas heb gekocht, goede beslissing want ik vertelde wel over mijn acne sjaal en mijn moeder is er nog steeds niet overheen dat ik meer dan 100 euro aan een sjaal heb uitgegeven zoals een wijze vriendin tegen mij zei: “vanaf nu ga je vergeten hoeveel geld je hieraan hebt uitgegeven” Geniet lekker van je tas!
Er gaat een verhaal rond op facebook van een vrouw die vandaag euthanasie laat plegen vanwege een ziekte waarbij ze stikkend zal overlijden, en het enige wat ik in de reacties lees is dat ze nu naar de hel gaat, dat ze een opgever is en dat het ongelooflijk is dat de familie dit toelaat. Ik ben echt in shock. Ik snap dat mensen zo hun eigen ideeen/geloof hebben, maar die vrouw laat vanmiddag het leven, en dan gaan zij even naar de berichten hoe dom ze wel niet bezig is. Hoe shocking
Oh god er stond een klein meisje voor me en ze staarde me heel lang aan. Ik dacht ja hoor dit is het dan… dit is de duivel en ze komt me halen. Ik ben dood voordat ik weet of ik millionair ben of niet
Mijn loon is er nog niet. Nou mag dat morgen op zich ook nog, volgens mijn contract, maar voelt wel een beetje onprettig met weer een feestdag op komst.
Ah Facebook, waar iedereen heel lief is en met iedereen rekening houdt, not.
Echt, die mensen moeten hun mond houden. Als je niks liefs te zeggen hebt zeg dan niks
Boeien, treat your self! Niet naar luisteren en lekker blij met je tas zijn!
Als ik win dan huren we maluma en bad bunny in voor een huiskamer concert.
Dat is ook echt niet slim van een werkgever om te weigeren. Ik zou er recalcitrant van worden en zeggen tja, beter nu een uur eerder weg voor die afspraak dan me langdurig ziek moeten melden. (Maar eigenlijk zou ik dat waarschijnlijk niet durven zeggen maar wel ook echt heel erg boos zijn).