Wat je even kwijt wil #31

Ik zie een mega toffe lamp bij de kringloop maar ik heb er geen verstand van. Hoe kan ik zien of ieh wel goed is enzo…
Hij past denk ik ook niet in mn rugzak haha.

Een hanglamp? Als je minimaal 2 stroomdraden ziet, dan kan er weinig mis mee zijn denk ik.
Ik heb vaker lampen bij een kringloop gekocht en werkten altijd. Als er een stekker aan zat, vroeg ik wel altijd of ze hem konden testen.


Dit is hem volgens mij klopt alles idd. Hij is alleen iets te groot om nu mee te nemen

2 likes

Mooie lamp ja! En ik zie stroomdraden, dus lijkt mij prima!

1 like

Hebben we eigenlijk een nieuwjaarstopic m.b.t. wat wil je aankomend jaar bereiken/realiseren waar kijk je naar uit etc?

1 like

Ik heb dus een behoorlijk dure tas gekocht en mijn schoonouders en vriend verklaren me helemaal voor gek en zeggen te pas en te onpas hoe belachelijk ze het vinden. Mijn schoonmoeder zei zelf dat het diva-gedrag is en daar heeft ze een hekel aan. Hallo, ik heb hard gewerkt afgelopen jaar en het is mijn eigen geld, dus laat me? Mijn vriend spendeert duizenden euro’s aan zijn oldtimer en dat is gewoon prima, maar een tas van bijna 500 euro is kennelijk diva-gedrag.

32 likes

Een keer zeggen oké, maar verder moeten ze het erbij laten. Jij hebt er voor gewerkt en kom op… het is maar een tas. Als jij hier blij van wordt dan is dat het belangrijkste toch dus probeer je er niet veel van aan te trekken. Makkelijk gezegd dan gedaan I know maar toch haha

2 likes

Ja, ik ben er ook echt blij mee! Maar ik voel me nu heel schuldig ofzo en dat vind ik kut. Heb de kaartjes er nog aan zitten omdat ik bang ben dat ik spijt krijg ofzo? Maar dat is niet omdat ik het zonde van mijn geld vind, maar om de reacties van mijn schoonouders.

Ik moet m’n kraskalender terugbrengen, maar geen zin :expressionless:

Oh wat ontzettend irritant zeg… helemaal als er elke x wat over gezegd moet worden. Niet schuldig voelen! Jouw geld, je hebt er hard voor gewerkt en je verdient het. De een besteedt z’n geld aan elk weekend bier drinken, oldtimer etc. De ander aan een mooie tas. Het gaat er om waar jij gelukkig van wordt!

2 likes

Ik zit in een trui met een naakte lizzo erop tussen de kinderen in de intratuin :ok_hand:

13 likes

Ik zou er een galajurk en hoge hoed bijkopen en dan met de tas onder mijn arm even op bezoek gaan.

36 likes

Geen grote prijs?

5 euro hahaha!
Ken echt niemand die hoger dan 20 won

1 like

Ja, is ook zo. @Koffiekopje Ik had gewoon nooit moeten delen hoe duur de tas was… En ook al was het wel directe familie, is het nog mijn keuze hoor. Ik vind het gewoon stom dat anderen zo’n mening moeten hebben over mijn aankoop.

4 likes

Ohhh, goed idee! En een dikke vette boa om, haha!

4 likes

Zit in een heel mooi restaurant aan de zee taart te eten met 30° en zon :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Kan m’n geluk niet op.

Edit: ben wel met m’n domme kop m’n e-reader vergeten maar dat mag de pret niet drukken

14 likes

Haha ik heb mijn ouders nooit verteld dat ik een dure tas heb gekocht, goede beslissing want ik vertelde wel over mijn acne sjaal en mijn moeder is er nog steeds niet overheen dat ik meer dan 100 euro aan een sjaal heb uitgegeven :crazy_face: zoals een wijze vriendin tegen mij zei: “vanaf nu ga je vergeten hoeveel geld je hieraan hebt uitgegeven” Geniet lekker van je tas!

7 likes

Er gaat een verhaal rond op facebook van een vrouw die vandaag euthanasie laat plegen vanwege een ziekte waarbij ze stikkend zal overlijden, en het enige wat ik in de reacties lees is dat ze nu naar de hel gaat, dat ze een opgever is en dat het ongelooflijk is dat de familie dit toelaat. Ik ben echt in shock. Ik snap dat mensen zo hun eigen ideeen/geloof hebben, maar die vrouw laat vanmiddag het leven, en dan gaan zij even naar de berichten hoe dom ze wel niet bezig is. Hoe shocking :scream: