Wat je even kwijt wil #31

Dit hoort eigenlijk in het weggeeftopic maar het is heel last minute dus hoop dat ie hier mag staan. Ik heb twee kaartjes voor de Star Wars Marathon in Pathé Lent vandaag van 10.30 tot 19.15. Films 7, 8 en 9. Kan zelf niet gaan en misschien dat er iemand blij mee is.

4 likes

Ik wil wel proberen te helpen!

1 like

Post die informatie maar hier in een spoiler ik kan geen garantie afgeven omdat ik zo lessen moet geven :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb zelf geen abonnement. Maar gebruik die van mijn moeder wel eens

Dear Labradoodle,
You’re the sunshine of this office
And we would never forget
To give our favorite bright white boy/girl a gift
So it’s the best treats you will get.

3 likes

Ik heb het weleens tijdelijk gehad geloof ik? Misschien was het toen nog gratis… Je kan het ook hier vagen: Het algemene boekentopic.

Ik ben aan het wachten op m’n taxi om naar het vliegveld te gaan en ben nu als een kip zonder kop door het appartement aan het lopen om alles 1000 keer te checken. Ik haat dit.

Dankjewel! Het is gelukkig maar 1,5 uur vliegen en alles is geregeld qua taxi’s e.d. Maar het blijft Afrika dus de stress is even extra :joy:

1 like

@toeptoep nah het gaat om een boek van een paar maanden geleden, het lijkt alsof ik maar de helft heb. Maar vind het toch niet echt boeiend.

Welk boek gaat het om?

Ik ben zeer vroeg opgestaan om vandaag als een toerist in eigen land lekker in mn eentje door amsterdam te struinen.

21 likes

Ik werk thuis vandaag en ga lekker vanuit bed werken :+1:t2:

3 likes

Ik heb over 2 uur een deadline en ik duld dan echt helemaal niks of niemand om me heen. Zelfs mijn kat riskeert het om op het balkon gezet te worden als hij te dicht bij me komt. Mijn vriend houdt daar rekening mee (aka laat me in mijn speciale deadline blanket fort zitten), maar op de een of andere manier vind ik het nog veeeeeel irritanter als hij als een soort inbreker op zijn tenen door het huis gaat sluipen en steeds als hij de kamer inloopt half schichtig mijn kant op kijkt om te zien dat hij me niet stoort en ‘zachtjes doet’.

Tl;dr: ik ben een kutheks. En nu moet ik nog ff heel erg hard doorwerken over en uit.

22 likes

Moord in de moestuin. Ik heb maar 130 pagina’s ofzo

De conducteur zojuist in de trein: dames en heren zo mooi kan het treinleven soms zijn, aan de linkerkant een prachtige zonsopkomst. Als u allen even opkijkt van uw telefoon kunt u genieten.

Moet toegeven dat ik inderdaad in m’n laptop zat. Echt superleuk :smiling_face_with_three_hearts:

51 likes

Hahaha ik ga eerst richting oud zuid haha. Ik heb inieder geval wel een opvallende outfit aan (flared panterprintbroek en roze teddy jas) dus roep maar Veenmol als je me ziet.

6 likes

Kan je niet googlen hoeveel pagina’s het boek heeft?

Ik had het laatst met een ebook van bol. Bleek het boek echt weinig pagina’s te hebben

Ja dat heb ik al gedaan. Dus ik wil weten of anderen ook maar een half boek hebben.

@Soy.peor, @Krabsalade is te herkennen aan haar waterafstotende jas, fleecetrui en stevige wandelschoenen (want ze weet niet zeker of ze in Amsterdam wel verharde wegen hebben want ze is Limburg gewend).

20 likes

Ik ben heel dw trein door gelopen voor een plekje op een klapstoel die niet strak tegen iemand aan is. En ondertussen kijk ik naar mensen die nu de trein al een kwartier rijd nog wanhopig een plekje aan het zoeken zijn . Genieten

3 likes