Wat je even kwijt wil #32

Ik ga zo stuk om die kut mus. Als kind ben je vet nerveus als je zon verhaal moet voorlezen maar heb er nooit bij stil gestaan dat zon leraar/es dan voor de miljoenste keer naar dat kut verhaal zit fe luisterenm

1 like

Ik kijk “help mijn man is klusser” en ik gun deze mensen echt een mooi fijn huis

1 like

Ik zag je berichtje en heb het daarna gedaan. Thanks! Ik wilde ook meteen een online pakket aanschaffen (leren met een boek lukt me niet) en ik zag dat het eventueel met korting kon als ik het via m’n rijschool doe dus daar ben ik nu achteraan.

4 likes

Hahaha ja en ik iedere keer maar heel enthousiast vragen stellen over die schijtvogel :joy:
En als ze het goed deden moesten ze een vervolg tekst lezen met als titel knappe hond. Jaja suus heeft pas een hond. Ze wist gelijk een naam: roef.
Ik vond t pas leeuk toen 1 koter iedere keer schroef las als naam van de hond🙄 consequent fout ook he hahahahah

13 likes

Hahahaha “Ohja en waar woont die kut mus dan”

2 likes

Zou het even hier vragen, daar zijn die concerten ook al voorbij gekomen: Harry Potter

1 like

Waar vind ik de leukste notitieboekjes? Ik ben aangenomen voor een nieuwe functie op mijn werk en mag nu van mezelf een mooi boekje komen die ik zeker nodig ga hebben haha.

1 like
1 like

Heb al de hele middag zo’n hoofdpijn, go awayyy

Ugh ugh ugh Aldith had ons allemaal een plezier kunnen doen :sob::sob:

6 likes

Ik geloof dat ik vandaag zomaar een baan aangeboden heb gekregen? :exploding_head: (Ik werk hier nu een paar maanden op detacheringsbasis.) Zo benieuwd hoe dit afloopt, maar ik ben er pas volgende week weer.

24 likes

Mijn baby heeft nu al humor. Ik moest haar wakker maken omdat de jeugdverpleegkundige haar moest wegen. Poept ze uit protest die hele weegschaal onder :partying_face:

29 likes

Is er iemand in den Haag/Westland die het leuk zou lijken om zich toe te voegen aan een kookclubje? Tot nu toe zijn we met 3 maar zouden graag nog iemand(of meer) erbij willen :blush:

Stel eerst de vraag maar hier dacht ik :slight_smile:

3 likes

Ik zag bij de LIDL yoghurt met honing dus ik denken ‘leuk een keertje proberen’. Neem ik 1 hap en wil ik het bijna uitspugen. Wat extreem zoet. Zo zoet hoef ik mijn yoghurt niet. Dit is echt de HURT in yogHURT plaatsen.

14 likes

Het komt echt goed! Even struikelen en weer doorgaan. Helaas gaat het nooit in een rechte lijn omhoog. Maar de laatste maanden heb weer kunnen voelen waar je het voor doet, probeer dat in je achter hoofd te houden!

1 like

Een relletje, zou kunnen ja. Of moderators zijn ziek, bevallen en/of moeten na een burnout weer helemaal opnieuw beginnen en hebben even iets anders aan hun hoofd. En dat allemaal tegelijk. Ik noem maar iets hoor. Maar een relletje klinkt uiteraard leuker en spannender.

17 likes

Ik heb patat besteld omdat ik voor t eerst sinds dagen weer eens zin in eten heb, maar nu duurt t zo lang dan mn trek alweer voorbij is :sleepy:

1 like

OMG BEN JE BEVALLEN??!!

nee grappie beterschap en sterkte en gefelii @moderators

5 likes

Omg, ik heb net heel impulsief curtain bangs bij mezelf geknipt en ik vind het best goed gelukt voor een eerste keer knippen? Een kapper zal er vast anders over denken want mijn schaar bleek niet zo scherp maar ach. Groeit wel weer aan toch?

17 likes

Bij Tkmaxx vind ik altijd hele leuke notitieboekjes en agenda’s!

1 like