Wat je even kwijt wil #33

Ja ik was vanochtend dus later, maar ik wil gewoon 5 uur weg. Hopelijk vliegt de tijd nog even! Gewoon vaak koffie halen!

1 like

Ik zou het ook niet zo goed weten. Misschien is er bij de gemeente iemand die dat in kaart brengt of een vrijwilligersorganisatie?

Ik ben op zoek naar lunch-inspiratie. Liefst beetje gezond, maar vooral gewoon lekker vullend. Iemand die nog recepten met me wil delen?

Ik probeerde net het filmpje 30 day shred te doen op YouTube. Het filmpje duurt 26 minuten, in die 26 minuten is het 8 keer reclame geweest van 2 minuten. Dit schiet toch niet op :rage:

2 likes

Dit vind ik echt heel leuk! Wat schattig.

1 like
1 like

Ik kom net thuis na een paar dagen geloof ik en de helft van m’n balkonriet is weggevlogen en het boeit me niet eens? Is ook best een groot balkon, zo’n 7 meter lang en redelijk diep, sinds de bomen zijn gekapt is er ook geen bescherming meer. Maar het valt me zelfs mee. Met die Westerstorm vloog nog net niet m’n complete balkon eraf. Grootste gedeelte zit nog vast dus prima. 2 balkonnen hiernaast is wel het helemaal eraf.

Ik weet dat dit echt irritant is. Maar luie ik zou echt denken ‘yes! Extra pauze!’

Ik wil even zeggen dat ik mijn eerste volle ondernemersdag nu afsluit en heel trots ben op mezelf dat het zo lekker gaat. Nu nog wat klanten en mijn leven is compleet :grimacing: valt me mee hoe moeilijk het is mezelf thuis aan het werk te zetten in ieder geval!

31 likes

Zojuist mijn autotheorie examen gehaald! Zoooo blij! Een vriendin was meegereden en in de tussentijd was ze snel naar een tankstation gereden en had ze een kinderbueno en cappuccino gehaald, super lief :smiling_face_with_three_hearts:

55 likes

Wow, gefeliciteerd! En zo lief van je vriendin <3

2 likes

Ik vind de lexa reclames leuk. 2 chicks, koppels met verschillende huidskleuren. Hebben ze er ook een met twee mannen? Die heb ik nog niet gezien.

1 like

Ahhh ik heb een paar korstjes die ik er absoluut niet mag afkrabben maar ze zitten in mijn gezicht en het is zooo verleidelijk. Must resist

Ik heb vanmiddag mijn CV online gezet op werk . nl en ik kreeg net direct een mail met een vacature voorstel waar ik morgen voor op gesprek mag!

34 likes

Ik heb al in 2 maanden 2 mensen aan een 9 geholpen voor hun scriptie en nu ook nog zelf een 9,4 gehaald voor een uitgebreide opdracht. Ik ga nu toch naast mijn platformlaarzen lopen. :joy:

41 likes

Ugh ik haat het zo als je al boodschappen hebt gedaan en dan ineens iets bedenkt waar je veel meer zin in hebt.

1 like

Oh ik haat het zo erg dat mensen tijdens spitsuur zo dom en paniekerig om zich heen kijken als de bus anders rijdt om juist de drukke wegen te vermijden. Ik snap het, maar ik haat het


Hell yeah!

37 likes

Ugh what de fuck. Ik krijg net bericht dat mijn aanvraag voor de starterslening is afgewezen en dat ik volgens hun recht heb op 12,000 minder starterslening.

En natuurlijk kan ik hun op dit moment niet bellen. Ik heb m’n hypotheekadviseur maar gemaild, want ik heb alles gedaan zoals zij het zei. UGH stress.

Ahh ik kan er nog steeds niet zo goed tegen als ik in de schemering naar huis moet rijden, slaat op mijn humeur. Misschien moet ik mijn daglichttherapie nog een keer herhalen, had begrepen dat dat later in de winter soms nog wel gedaan wordt.
Gelukkig heb ik zo nog afgesproken om met iemand te gaan wandelen. Dan hopelijk nog wat energie om hier een beetje op te ruimen en dan ga ik genieten van chips