Wat je even kwijt wil #33

Ik moet 2 dingen doen; stofzuigen en een was aanzetten. Ik heb er zo geen zin in bleh.

Zijn er aanpassingen mogelijk waardoor je het wel weer leuk zou gaan vinden?

Jaa! Toevallig kwam ik erbij omdat iemand het hier een jaar geleden poste!

Ja, ik vond het een hele mooie aanvulling en ze hebben er een heel mooi stuk van gemaaktm natuurlijk zijn sommige dingen niet zo diep uitgewerkt, maar het is toch heel trouw aan het boek gebleven. Ik vond de scènes waarin hij zichzelf sneed echt heel heftig en intens(bloed spoot uit zijn arm) en er waren nog wat heftige scènes, maar die verwacht je natuurlijk al als je het boek hebt gelezen.

1 like

Ik wilde vandaag gaan hardlopen. Ha, who was I kidding :sweat_smile:

1 like

Kijk eens uit je raam zou ik zeggen

36 likes

Voor degenen die het nog niet gezien hebben, ook dit jaar is er weer een Secret Bunny! Mochten jullie zin hebben om mee te doen en een leuk pakketje samen te stellen (en ontvangen), dan kunnen jullie je tot en met 1 maart aanmelden :blush:

5 likes

Ik ga zo naar de Euromast, maar daar ben je waarschijnlijk na een uurtje wel klaar. Wat is er nog meer leuk in Rotterdam of waar kun je leuk zitten? Met dit weer door de stad lopen zie ik niet zo zitten.

Ik had gisteren een feestje en er was een quiz en een van de vragen had bachata als mogelijke antwoord dus de geest van @Soy.peor nam me over en koos dat antwoord EN HET WAS GOED! Dankjewel <3
Nu teringbrak want gisteren ook gesport dus kan amper lopen en ben supergaar ondanks dat ik niet heb gedronken.

9 likes

Hahahaha ik ben er altijd voor je Bertie :heart:
Wat was de vraag eigenlijk haha wie weet weet ik het zelf nie eens.

Oh wacht bachata was het antwoord haha.

2 likes

Ja welke dans hoor je hier en ik dacht dus meteen BACHATA!!!

2 likes

Ik moet een essay schrijven en heb echt een beetje een trauma aan dingen schrijven overgehouden door mijn scriptie, heb het nu ook al best lang uitgesteld dus moet nu wel echt knallen maar meh

Heb zin om naar het strand te gaan maar ik weet al wel dat niemand zo gek zal zijn om met me mee te gaan.

Het regent hier al uren non-stop en het waait een beetje haha. Volgens buienradar zou het eerst om 10 uur eventjes droog worden (niet dus), vervolgens zou het om 11 uur lang droog worden (nope) dus nu heb ik het maar opgegeven. Ik ga morgen wel. Wel fijn dat jij wel gewoon kan gaan!

2 likes

Trots op jou!!

1 like

@Soy.peor

8 likes

HAHAHAHAHAHA. Ik wil dit nummer op mn begravenis hahaha.

( die er snel aan komt want al die dans avonden worden mn dood)

1 like

Ahh yes de optocht in mijn dorp is afgelast! Mn droom is uitgekomen.

28 likes

En als ze nou een praalwagen hadden die een ode was aan leggings en iedereen alleen verkleed mocht gaan met een legging aan?

Haha wow. Is bij mij ook heftiger trouwens, denk door de windrichting (uit het zuiden)

Misschien ook net de windrichting? Vorige week floot het hier langs de ramen en nu hoor ik eigenlijk niks. De boom voor ons huis waait wel ongeveer even hard heen en weer, dus volgens mij waait het ongeveer even hard.

1 like