Wat je even kwijt wil #36

Hier een styletone abbo. Aargh.

Iemand had hier op het forum laatst echt een super tof kleed gemaakt. Ik wil de materialen cadeau doen aan een vriendin alleen ik heb geen flauw idee hoe het heet of wie dat was :’) heeft er iemand enig idee wat dat was haha

Misschien in het oma-topic?

Zin om hard te huilen (oke doe ik al een beetje) en te schreeuwen hoe kut alles is. Blegh

3 likes

Zo zat ik er vanmiddag ook bij, wat een kutdag

Coronavirus #4 deze?

Laten we hopen dat morgen een betere dag is.

Jaaaaa! Je bent een held. @Lort het oma topic is wel leuk om in te kijken voor ideeën.

2 likes

Haha ik had het er vandaag met een collega over dat je vast ook zelf achtergronden kan toevoegen en dat je dan een foto van je woonkamer als achtergrond kan instellen. Doen alsof je thuiswerkt terwijl je eigenlijk ergens anders bent :sunglasses:

5 likes

Ik ben the dateables aan het kijken en ik geloofde dat programma altijd echt, maar je zag net gewoon de vader van een van de deelnemers staan naast twee cameramannen!!!

Ik ben echt onrustig, eigenlijk als sinds mijn telefoongesprek met de psycholoog

:frowning_face: Waardoor komt het?
Ik denk trouwens dat vandaag iedereen een beetje van de rel is door de persconferentie.

Ja dat ook wel. Veel onduidelijkheid denk ik in het leven, trek ik niet heel goed. En ik mis iets om naar uit te kijken ofzo, alle dagen zijn zo hetzelfde. En ik mis mn zusje heel erg. En het gaat niet goed met 2 vriendinnen en ik kan niet echt iets voor ze doen. En doordat ik teveel tijd heb om na te denken, ga ik piekeren. En ik ben dan weer te lui om alle trucjes toe te passen doe ik heb geleerd en dan baal ik van mezelf en dat mag ik dan niet doen, want ook dit gevoel mag er zijn.
Nou zo’n warboel is mijn hoofd :sweat_smile:

Ik keek ook, maar heb dat moment ff gemist. Denk je daardoor dat het fake is? Ik snap die conclusie niet helemaal?

1 like

Nou ik dacht altijd dat ze echt met zn tweetjes op date gingen, niet met ouders hahaha

Dat is ook shit allemaal! Het zijn ook allemaal van die dingen met een ‘open eind’, hoeveel je ook maalt, er is niet morgen al een oplossing.

Ik had vanmiddag ook de behoefte om even flink in mijn kussen te schreeuwen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Best stom want waarschijnlijk had het best even opgelucht.

1 like

Soms gaat er ook zo’n datecoach mee die dan 2 tafeltjes verderop gaat zitten

Ohh haha zo bedoel je. Dat dacht ik ook ja, dus snap dat je dat vreemd vindt om te zien dan. Bij wie was dat? Die jongen met die auto had natuurlijk al behoorlijk geoefend met zijn vader

Ooh ja goeie, ik wilde huilen onder de douche, lukte niet. Ga zo maar slapen en morgen proberen op tijd op te staan en even wat ritme maken voor mezelf de komende 1,5 week

:heart:

Slaap lekker! Dag voor dag en als dat niet lukt uur voor uur. Of zoals mijn wijze huisarts zei: “De enige tip die ik je kan geven is dat je moet blijven ademen.” :joy:

1 like