Wat je even kwijt wil #36

Ik heb dit 2 jaar geleden weggegooid, na het jaren bewaard te hebben. Was moeilijk en bevrijdend :hugs:

Oke oke ik ga het doen! Heb jij ook je reflecties/ beoordelingen van oude stages weggegooid? Ik geniet nu wel echt van dat nogmaals lezen haha. En heb jij je oude Pabo boeken nog? :upside_down_face:

1 like

Had ik nog niet eens aan gedacht, aardappels Goeie :relaxed:

Nee heb alles weggegooid denk ik (misschien staat mijn laatste jaars map nog bij mijn vader). Boeken heb ik nog wel (een paar verkocht). Ik wil eigenlijk alles verkopen, maar ben er te lui voor haha. Sommige gebruik ik nog (gym, muziek)

1 like

Ik wilde (nu ik niet meer op 10 meter afstand van de supermarkt woon EN corona dus niet iedere dag winkelen) werken met een eetschema/weekmenu. Is me 2 weken gelukt, maar nu heb ik geen inspiratie meer. Ik eet iedere week hetzelfde kom ik achter :roll_eyes:

1 like

Hier al inspiratie op gedaan?

1 like

Ben er vandaag zo niet bij met mijn hoofd. Ik switch van het een naar het ander. Begin 1000 series op netflix, maar het lukt me niet om te blijven kijken. Scroll van de ene sociale media naar de andere. Lees hier, daar. Vergeet steeds wat ik van plan ben. Ben zo rusteloos dat ik maar weer in bed ben gekropen. En dan is het ook nog zo’n mooi weer buiten. Rare dag.

Ondergoed koop ik inderdaad ook nieuw, net als de long sleeves die ik bijna elke dag onder m’n kleding draag (koukleum) al valt dat misschien ook onder ondergoed. Oh en schoenen koop ik af en toe ook nieuw, maar veel minder dan voorheen. Verder geloof ik alleen twee basic katoenen T-shirts gekocht waarvan ik weet dat ze lang meegaan. Broeken zijn tot nu toe goed te doen wel, maar had nog best veel van toen ik nog wel nieuw kocht dus dat scheelt ook. Ik heb een redelijk gangbare maat volgens mij, kan me voorstellen dat dat met minder voor de liggende lengtematen een stuk lastiger is. Wel supernetjes dan hoor, maar 1 nieuwe broek! En foto van de lila broek in het outfittopic? :grin:

1 like

Ik heb per ongeluk een hele heftige veganistische stinkkaas gemaakt. Zo 1 met een oranje korst :astonished:

11 likes

Had hier een screenshot van gemaakt en gister uitgeprobeerd. Het is inderdaad zoooo lekker! Echt een aanrader! Thanks @hanson!

Edit: @Lentex meteen een ideetje haha

4 likes

Het is helemaal niet goed dat ik ineens geld over heb want ga veel te veel eten bestellen pff haha.

1 like

Chill hoor! Ja die komt er sowieso op het moment dat ik voor een paar uur afscheid durf te nemen van mijn joggingbroek :grin:

1 like

Die jas wilde je toch al niet hebben toch? Die zou ik terugsturen. Legging ligt aan de soort en webshop. Ik ben doorgaans niet zo eerlijk met dat soort dingen.

2 likes

Ik voel me echt efficient vandaag. Voordat ik met de hondjes de deur uit liep voor een lange wandeling heb ik de wasmachine, Roomba en slow cooker aangezet. Onderweg heb ik nog een pakketje bezorgd want was redelijk in de buurt en ik moet toch met die honden lopen. in 1 klap 5 dingen gedaan joeee nu ga ik lezen.

10 likes

Net bijna uit mijn slof geschoten in de supermarkt.Niet te doen hoe irritant mensen zijn in deze situatie.Sta bij de kassa en sta netjes met 1,5 meter afstand,maar de mensen achter mij waren het daar blijkbaar niet mee eens.Die stonden met hun fucking kar me gewoon te duwen dichterbij de kassa.Doe ff. normaal ja.En vervolgens laten ze een jongen voor en die snapte blijkbaar niet wat 1,5 meter was want die stond met zijn kar gewoon tegen mijn heup aan?? Echt hou op hoor.Nog even en ik ga echt gillen.Wel een goeie reminder voor mezelf: volgende keer gewoon weer naar de Appie met zelfscan :+1:t2:

Hier ook constant hetzelfde. Ben inmiddels op het punt dat ik één keer netjes vraag en als diegene me vervolgens alleen maar dom aankijkt of commentaar levert ik vervolgens een soms niet zo subtiele por met mijn karretje geef. Sommige mensen zijn echt niet te snappen

1 like

Ik heb net 2 x 10 seconden gespringtouwd en ik ben kapot joh. Is goed conditie :thumbsup:

Mijn vriend is de hele avond naar zijn ouders YAAAAAS! Eindelijk een avondje de toko voor mijzelf sinds Corona :sob::two_hearts:

6 likes

Was het niet gewoon zijn zoontje Lavezzi? :stuck_out_tongue:


Ahh ik had net een avocado burger besteld, maar ipv een hamburger met avocado was het letterlijk een avocadoburger. Volgende keer toch wat beter lezen…

1 like

Ik verveel me

2 likes