Ik heb echt zin om nu gewoon de handdoek in de ring te gooien wat betreft mijn studie en te zeggen stik allemaal in een jawbreaker. Slechte hogeschool, slechte gezondheid en kapotte laptop.
Ik herken zoveel van wat je zegt! Ik heb nog steeds wel ups en downs maar het gaat beter nu ik mijn werk op een paar dagen heb gepropt; drie dagen echt actief hard werken en niets uitstellen en dan twee dagen doordeweeks ‘actief’ chillen, dus een plan maken en dat gaan doen ipv de hele dag in pyjama forummen en youtube kijken. Dus bv cruesli maken, onkruid uit de tuin halen, een stuk gaan fietsen, in de tuin lezen.
Ik heb ook een poosje bijgehouden wat ik had gedaan op een dag zodat ik dat kon terugkijken en me niet zo nutteloos voelde.
Als ik dan chill voel ik me niet schuldig, en als ik een dag heb gewerkt voel ik dat voldane gevoel. Helpt bij mij echt.
Alleen kut als sommige dingen per se op een bepaalde dag moeten zodat het niet altijd kan.
Heb vandaag een aftelkalender gemaakt tot mijn contract op de stomme school afloopt. Nog tien weken
Ik wil je vooral even liefde sturen. Ik begrijp heel goed dat dit enorm lastig is.
Mijn motto is wel: heb liever spijt van dingen die je wel hebt gedaan dan van dingen die je niet hebt gedaan.
Echter, is dat wel puur persoonlijk.
Veel liefde voor je.
Inmiddels opgeknapt als het gaat om je gezondheid?
Ik heb expres een date ingepland op 19/05 omdat ik nog altijd hoop dat ik op 18/05 mijn nagels kan laten doen.
Het was een leugen
Zo. Deze stalker was echt gek. Vond het bizar dat hij nog niet gepakt was voor dat deze show erbij kwam.
Ik had een patent op Gerard-grappen moeten vragen
JA .
Willen jullie mij sponseren? Hij is vast duur…
Gelukkig kent ie de weg al op dit forum, dat scheelt wel uren denk ik
Was echt heel gezellig bij m’n ouders vandaag! Ik kreeg alleen daarna als cadeau een grote plastic zak met wegwerp mondkapjes alsof ik 24/7 op de IC sta mee naar huis. Echt mijn vader.
Mijn verstandskies komt door en dat doet echt pijn
Een bullet journal niks voor jou?
omg ja hoor ik heb weer te weinig snacks voor BZV
gelukkig wel voldoende wijn
Vanmiddag even een dutje van 3 uur gedaan. En nu vakantieeeeed
Ik doe het niet. Voor mijn eigen gemoedstoestand en omdat ik niet weet wat ik haar kan sturen dat ik ook oprecht meen. Ik ga gewoon extra voor haar bidden vanavond. Ik wil gewoon niks sturen dat ik niet meen en ik vind het wel goed zo denk ik.
Ik kreeg laatst een herinnering van Google photos, een collage van dronken wc-selfies. Dus dat kan ook i.p.v. een existentiële crisis.
Zolang niet meer meegemaakt gelukkig vond het ook altijd zo erg als ik dan eindelijk in bed lag en alles draaide en er weer een nacht/ochtend vol kotsen in het verschiet lag.
Doordat ik in een risicogroep zit woont mijn vriend nu al een week of 8 bij mij. En het gaat zo goed. Baal gewoon dat we door allerlei omstandigheden voorlopig niet voor het ‘echt’ hierna samen kunnen wonen.
Ooh ik mis bovenstaande avonden/nachten
Ik hou ervan om dronken op de wc te zitten. Dan pas kom je dr achter dat de wereld echt wel om jou draait!