Wat je even kwijt wil #38

Haha ja. Anders zou het wel heel cru zijn als we met zijn allen jarenlang grappen maken over de tragische dood van de moeder van een forummer.

27 likes

Volgens mij ook, als het nu was gebeurd zou ik het realistischer vinden.

3 likes

2010??

2 likes

Haha ik ben nu in de fase dat ik vrijgezellefeest ken moet gaan organiseren (heb er zelfs al 2 gehad en nog 2 in de planning :flushed:) ik weet dat iedereen het haat, maar iemand leuke ideeën? Zover ik weet zijn er geen grenzen.

holyfuck inderdaad zeg

3 likes

Is een topic over!

Een bootje huren en de hele dag varen met lekker eten?

Dacht ik ook al aan ja! Al weet ik dat ze dat wel een vaker doet

Ik heb brownies per post naar m’n zus gestuurd want ze is morgen jarig en ik ben zo benieuwd naar dr reactie. Heb haar al eens een taart gestuurd en dat vond ze echt heel leuk. En ze viert het niet echt nu dus hoop dat ze zich zo toch een beetje jarig voelt.

22 likes

Ik lees een heel spannend boek dus af en toe moet ik even forummen ter afleiding :flushed:
(Horrorstör van Grady Hendrix, hiervoor The Southern Book Club’s Guide to Slaying Vampires van hem gelezen en echt van genoten)

3 likes

Meh ik voel me ellendig, ik heb sinds gisteren al een aantal keer aan mijn beste vriendinnen aangegeven dat ik contact nodig heb en dat ik wil bellen, maar de appjes worden gelezen maar niet op gereageerd. Ik weet ook dat ze het druk hebben maar ik vraag het al sinds gisteren.

Pff waarom zit ik die docu over Marc de Hond te kijken. Ik wilde dit helemaal niet kijken maar natuurlijk zit ik nu toch te janken

3 likes

Tot nu toe ging ik echt lekker met m’n Chloe Ting gedoe maar vandaag heb ik echt even een schop onder m’n reet nodig

1 like

Oh die wilde ik ook zien, vergeten :see_no_evil:. Thanks voor de reminder, morgen maar even terug kijken…

:heart::heart:

1 like

Ah wat vervelend. Was het in een groepsapp of persoonlijk? Als het in groeps was, dan zou ik persoonlijk appen of diegene morgen in middag/avond kan bellen. Lijkt me rude als iemand dat negeert.
Als je je verhaal kwijt moet kun je altijd iemand hier wel pb’en denk ik! Weet niet of je zit te wachten op een vreemde forummer, snap dat je behoefte hebt aan een vriendin, maar dat je het weet dat pb open staat!

2 likes

Wil je een schop van kisten met stalen neuzen of een zachte behandeling met fluwelen gympen?

1 like

Ik ben vanavond alleen thuis en ik heb daarom nog maar 2 milkshakes laten bezorgen, gewoon omdat het kan. Zet die jongen zo heel schattig die de 2 milkshakes op een krukje bij de voordeur :sweat_smile:

5 likes

Oke oke ik begin al

9 likes