Wat je even kwijt wil #70

De container moet voor acht uur aan de straat en ik ging nog wat in mijn auto leggen, al met al een keer 500 meter lopen dus ik dacht ah nee joh ik hoef geen jas aan
Dombo

1 like

Labo klinkt als wc in het italiaans of spaans :rofl:

Ik kom net bij de huisarts vandaan met een dosis antibiotica en prednison en nu lig ik voor de 5e dag op rij in bed met heel veel zelfmedelijden. :cry:

4 likes

Name and shame please

13 likes

Ooh ik weet wel nog wie dit vroeger was maar of ze er nu nog is weet ik niet.

2 likes

Helaas anoniem

10 likes

Ik vraag me nu af wat de kenmerken zijn van een “bakmeisje”

6 likes

ik denk dat ze er ongeveer zo uitzag

bakmeisje volgens midjourney

8 likes

Niks tegen Laura, ken haar van vroegah en ze heeft chille recepten, maar ik vind haar wel echt een bakmeisje.

2 likes

Ja, ik snap ook wel dat je het liever aan iemand anders had verkocht, maar op marktplaats zitten ook miljonairs

3 likes

Haha ja en daarna nog dat dit soort mensen de wereld verpesten!!!
Zelf geld willen vangen voor je kapotte oven ipv die te repareren maar de rest van de wereld is slecht hoor

2 likes

Mascha op tv bij hart van Nederland over 20 jaar youtube :joy:

Ieniemienie!

@Hippe_kikker omg de eerste Nederlandse beautyvlogger :smiling_face_with_tear:

3 likes

Fake News. Dat is Sanneke. :sunglasses:
Bron: Zij zelf

@ZusjevanJoost inmiddels draag ik al een lange tijd bruine eyeliner en het heeft echt een beetje mijn look ‘zachter’ gemaakt inderdaad!!

2 likes

Ik ga al de hele week door het leven op mijn degelijke fiets met kinderzitje achterop en in de rij bij de Lidl en naar mijn saaie vergaderingen met Kendrick in mijn oren. Catch me op weg naar de kleuterschool hoor :notes: why you trollin like a bitch ain’t you tired? :notes:

20 likes

Hey, wat leuk!

3 likes

Ik heb een nieuwe vioolleerling van zes en met elke noot die ze op haar mini viooltje strijkt verschijnt er een enooorme lach op haar gezicht en is ze totaal verwonderd 🥹 Mijn nieuwe lievelingsleerling omg.

126 likes

Achhhhh wat schattig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb vijf pakken mix voor pizzabodem bij m’n Albert Heijn bestelling gekregen, terwijl ik dat niet besteld had. Echt wat moet ik hier nou weer mee. Ja pizza maken maar dat doe ik niet met zo’n mix.

1 like