Die glazen zijn dan geler dan normaal. Ik vond het persoonlijk heel zichtbaar en niet mooi.
Heb me ingeschreven voor mijn eerste rijles en ben echt zenuwachtig.
Als het goed is kun je bij je beeldscherminstellingen in Windows de functie nachtlamp aanzetten. Hiermee kun je het blauwe licht filteren en je kan zelf de intensiteit instellen. Ik doe dit sinds een tijdje en vind het erg fijn werken
Ik had een tindermatch met een arts ass in het ziekenhuis waar ik werk, hij vroeg woensdag of we koffie gingen doen en ik reageer normaal wel maar was het nu echt ff goed vergeten. Ik heb vannacht drie uur geslapen door een gemiste trein terwijl ik dagdienst heb dus alles was niet heel florissant. Stapte ik de lift in, stapt hij er bij.
Dus ik zei heeyyy tindermatch! Dus hij zei, ja wel je app up to date houden he. Dus ik zei weer iets, zei die, ja nu volg ik je ff niet meer, zijn wij een match? Dus ik zei jahahaaha. ‘maar wie dan??’ dus ik zei m’n naam. OOPHHH DUS JIJ HEBT ME GEDITCHT. Was zoooo oh gemakkelijk en ik was zo rood haha, was echt blij dat ik de lift uit kon. Maar ik zei nog wel, nou koffie dan maar doen? Dus das wel het plan nu. Heb nog naar 'm gestuurd dat het tyfus ongemakkelijk was haha. Wat een ochtend weer
Ik ga zo voor het eerst squashen en ik vind t eng dus om me voor te bereiden lig ik chips te eten in bed
Ik heb zo’n bril, heb hem niet super vaak op, heb ook geen sterkte, maar als ik al hoofdpijn heb dan zet ik hem wel vaak op en ik vind dat het dan wel prettig, kijkt wat rustiger, ik frons minder.
@Lula Bij mijn bril zie je echt helemaal niks geels aan die glazen, als je hem op een bepaalde manier houdt zie je juist een blauwe schijn, maar niet raar of storend.
Heb ooit een bril gehad voor in de auto om tegenlicht iets te filteren en die had echt gele glazen, haha net Anastacia.
Ik heb me toch een kater man man wat een avond weer
Gatver ik baal. Ik had ergens in een fbgroep een foto van een tattoo van me gepost, krijg ik een berichtje van de beheerder dat er veel negatieve reacties zijn. Heb er ff snel doorheen gebladerd maar alles snel verwijderd, waarom voelen mensen de behoefte om een mening over iemands uiterlijk te geven als NIEMAND daar om vraagt…
Ik heb zin om spullen te kopen
Echt heel rot dat mensen negatief reageren en dat zouden ze ook niet moeten doen maar waarom post je dan iets op social media als je geen reacties wil?
Het ging over een heel ander onderwerp dus ik had niet verwacht dat er 50 mensen zouden komen zeggen hoe lelijk het was
Huh wat raar? Welke tattoo had je geplaatst?
Mn daddy (die is bijgewerkt met hartjes!!). Ik vind hem gewoon nog steeds mooi en sexy maar het voelt ff kut
Vrijdagmiddag zat er een briefje in de brievenbus met dat maandag de schilders komen. Ik kan er zo slecht mee omgaan dat er niet gewoon even een afspraak wordt gemaakt en dat ik niet weet hoe lang het gaat duren etc. En dat ik hiervoor mijn huisdieren weg moet brengen. Weet nu al dat ik t morgen erg lastig vind om te werken als zij hier aan t schilderen zijn.
@Jones heb 3 van die brillen. Eentje van de dure opticien en 2 van ace & tate. Heb ook sterkte voor dichtbij maar ik draag ze sowieso niet buiten (überhaupt niet elke dag). Ik vind het wel meevallen hoe de glazen zijn qua kleur. Kijkt wel echt een stuk prettiger op de computer! Soms heb ik ze een tijdje niet op en krijg ik hoofdpijn, maar dan na een paar uur die bril op is het al chill!
Is ook wel kut hoor, ik zou het ook echt niet leuk vinden als mensen wat te zeiken hebben over mijn inkt. Ik moet ermee lopen toch, niet jij.
Ja precies. T zit er nu al, wat wil je dat ik doe
ik: Ik ga vandaag na het sporten lekker rustig aan doen, beetje chillen en lekker borduren
also me; IK WIL NU CARROT CAKE (lowcarb) MAKEN. fietst naar jumbo voor ingrediënten en maakt cake
Ik ben zo gestresst voor aankomende week. Echt laat het snel weekend worden.