Wat je even kwijt wil #46

Ik krijg 3,50 terug van de servicekosten dit jaar van de woningbouw. Toch een goedkope fles wijn :+1:

29 likes

Meh, de vriendin waarmee ik oud en nieuw zou vieren is ziek, dus dat gaat niet door. Nu kan ik het of alleen in mijn huis vieren, of nog een paar dagen bij mij moeder blijven hangen. Alleen verveel ik me hier nogal, dus ik denk dat het een oud en nieuw alleen wordt.

1 like

Als je er tegenop ziet mag je ook best bij mij spelletjes komen spelen, ik weet alleen niet of ik dat tot 12 uur volhou. :joy:

3 likes

Voor wat voor soort functie solliciteer je? Ik heb nog nooit een pop moeten maken voor een sollicitatie terwijl het in het onderwijs nog best gangbaar is om je persoonlijke ontwikkeling te bespreken.

1 like

Zijn er ook mensen die elkaar hier van het forum kennen? Lijkt mij best leuk om wat mensen te leren kennen namelijk. Ik woon zelf in het noorden, maar geen idee hoeveel forummers ook in deze omgeving wonen? Ook echt geen idee waar ik dit kwijt moet trouwens :joy:

De zoekfunctie is je vriend.

Ik ben oude telefoons aan het opladen zodat ik ze leeg kan halen voor ik ze wegdoe maar ik zit nu in een rabbithole 1500 sms’jes uit 2011 terug te lezen :thumbsup:

39 likes

Wat lief!

Ik luister Blink 182 en voel me direct weer 14 en onbegrepen.

27 likes

Is me top 20 op Spotify van dit jaar :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Oh dankje! Ik had al gezocht, maar kon nog niet het juiste topic vinden :grin:

Echt gewoon een beetje buikpijn van de nostalgie als ik Adam’s Song luister, haha. Als ik echt wil kan ik nu zo gaan huilen, haha dit was niet helemaal de productieve spirit waar ik naar op zoek was.

2 likes

Mijn andere guilty pleasure was Good Charlotte trouwens, dit jaar. Aanrader!

13 likes

Ik heb een soort van open inloop afspraak. En er komt volgens mij niemand. Dat wordt nog 100 minuten vervelen.

Mijn favoriete taartwinkels zijn allebei dicht t/m het nieuwe jaar. Hallo wat moet ik nu met mijn leven, het is eind 2020, vakantie en alles is dicht. Ik wil taart.

Ook haat aan alle posts en dm’s over dry january, je 2021 dieet en weer ‘normaal’ doen. Doe zelf normaal en laat me met rust.

50 likes

Haha zo zoet, een vriend van mij in België kreeg om de een of andere reden zo’n kraskaart van de postcodeloterij en VERRASSING hij had 20k gewonnen of €10 hij hoefde alleen maar lid te worden om te zien welke! Dus hij appte me of ik die kaart wilde hebben (ik heb natuurlijk een Nederlandse postcode en hij niet), dacht helemaal dat hij me kon verrassen met zo’n grote prijs :pleading_face: heb maar even uitgelegd wat een scam die loterij is.

17 likes

Ik was gewoon thuis! Papa is er nu, het is geen corona (mooi!) maar wat het dan wel is horen we later…

2 likes

Mijn vriend heeft avonddienst dus hij werkt van half 1 tot 23:00 (Standaard twee uur overwerken daar iedere dag sinds een paar maanden) en kat is weer helemaal van slag. Die zit echt te zoeken waar hij is. Terwijl hij tot half 12 met hem op bed heeft gelegen, like kat. verwacht dan niet dat hij nu al weer thuis is. nu kroelt hij dus iets meer met mij en dat vind ik wel chill.

2 likes

Ahh wel goed bedoeld iig. Maar echt fake zulke post idd. Gaat hier ook altijd meteen bij het oud papier

De vorige bewoner van ons huis was blijkbaar ook lid. Ze is overleden. Ze leed nogal een teruggetrokken/eenzaam bestaan dus weet niet of haar lidmaatschap ooit opgezegd is. Maar iig kregen wij echt nog TIJDEN post voor haar. Denk echt wel 2 jaar later ofzo… Echt meerdere keren hierover gebeld, post teruggestuurd met reden erbij vermeld enz. Echt vreselijk hoe lang ze dan nog blijven spammen…

De actie wordt zo wel een beetje verdraaid in je bericht. Bij het aanmelden van een lot met die actie maak je kans op een bedrag variërend van 10 tot 20k. Wanneer je reclame maakt hiermee ben je wettelijk verplicht om deze prijzen te verloten onder de aanmelders en dit dus gebeurt ook echt. Hun marketing zit regelmatig op het randje maar de prijzenpot bestaat wel degelijk.