Wat je even kwijt wil #49

Nou een wijze les voor talkshowhosts: nodig geen aanranders uit xx

16 likes

Wijze les voor iedereen

1 like

Jongens kan er niet een talkshow topic komen. Jullie posten ook net of iedereen ook echt naar t zelfde programma kijken. Helemaal gezellig maar schrik niet er bestaan mensen die talkshows kaulo saai vinden.

32 likes

Het erge is dat ik werkelijk nog nooit Jinek of op1 oid heb gezien. Mijn hele twitterfeed is letterlijk alleen dit onderwerp XD. Met Sander Schimmelpenninck als voortrekker haha

1 like

Moet je blij mee zijn

3 likes

Nou ja, no offence maar hoe vaak wordt er hier niet, onder andere door jou, geslowchat op de vrijdagavond. Zit ook niemand op te wachten en daar is dit topic ook niet voor.

Als iemand verder wil kletsen over Jinek, kan het wellicht hier: Nieuws, actualiteit en politiek #2

11 likes

Nou kom op Soy wat ga je stemmen!

1 like

Hahah nja t leest hier ook irritant als er ineens elke avond post zijn van "Omg freek gaat echt tekeer
Eh wie de fuck is freek…

5 likes

Ben ik inderdaad ook. Anders had ik ongetwijfeld ruzie met de buren gehad omdat ik tegen de TV zou schreeuwen zo laat op de avond of had ik de TV mishandeld. Ook zonde he!

En we hebben verder toch geen reet te doen. Dan maar weer de zoveelste talkshow kijken.

3 likes

Me

Maar for real het is verkiezingstijd!! Even geoorloofd vind ik. Als we het hier over onze action winkelen timeslots kunnen hebben kunnen we ook Baudet bespreken!

12 likes

Nouja voor mij was deze avond naar de tering toen 2 veertigers bij 2voor12 niet wisten wie Willem Engel was. Ze lieten zelfs BEELD zien. Wat ben je dan voor iemand?!

5 likes

Maar het slowchatten vind ik niet vervelend. Maar die losse opmerkingen. Zou toch veel gezelliger zijn in een topic waar ook iedereen naar dat programma kijkt.

Stel dat mensen hier zaterdag avond ineens “omg splinter is echt verdacht bezig” dan denken nuet wie is de mol kijkers toch ook wtf

1 like

Ik las " Baudet bestrijden" toen dacht ik gelijk; even een schimmelspray bij de action kopen.

4 likes

Als je een spray tegen Sjerrie vindt, drop even de gouden tip!

@Bergamot saai, ik ben niet veel wijzer geworden. Jij?

2 likes

Deze spray brand alle schimmel zo weg. Als je te lang in de walm staat ga je nokkie.

8 likes

Ik vind die hele je mag hier ook niks uitspraken zo irri. Waar zeg ik dat het niet mag en dat mensen per direct moeten stoppen?
Ik zeg gewoon dat ik het irri vind moeten jullie lekker zelf weten wat je er mee doet :joy:

3 likes

Door al die slowchat wil ik Jinek nu ook terugkijken, alleen, kan dat niet via ziggo go of videoland? Voor het eerst dat ik een televisie abonnement mis!

1 like

Ik weet niet of het op nl ziet live komt. Maar daar kun je 1 maand gratis kijken.

1 like

Je kan via ziggo go toch alles terug kijken? Althans, ik deed dat toen ik ziggo had wel!

1 like