Wat je even kwijt wil #51

Mijn vriend komt vanavond en zegt nu "zal ik eten koken en dat meenemen? ". Zo chill :raised_hands:t4:

22 likes

Qua indeling vind ik die wel een fijne Hema maar met je fiets parkeren is het daar inderdaad ellende. En ook qua drukte met winkelende mensen.

1 like

Bluhhh wat is het systeem toch fucked up met al die kut huizen investeerders.
Ik kost mijn nieuwe huisbaas kennelijk teveel geld en nu krijg ineens weer niet het appartement wat mij maanden geleden beloofd is maar moet ik genoegen nemen met iets kutters waarmee ik er qua ruimte op achteruit ga, of ik laat me uitkopen voor duizenden euro’s. Maar dan ben ik echt dakloos en in mijn stad vind ik nooit meer wat ik eerst had, dus wat heb ik dan aan geld. Ik had nooit vrijwillig eruit moeten gaan voor die verbouwing, met mijn goede vertrouwen heb ik geen poot om juridisch gezien op te staan. Ik ben er zoooo klaar mee man man man, waarom draait alles om rendement en geld (wat deze man al meer dan genoeg heeft) en niet gewoon om mensen die een fatsoenlijk dak boven hun hoofd verdienen? Gadverre gadverre. Even ranten hoor

8 likes

Pfff wat rot joh, ik kan me ook zo opwinden over het huize systeem maar tis al helemaal stressvol als je zelf potentieel geen dak boven je hoofd hebt… zit je nu in iets tijdelijks dat je huisbaas je er zo uit kan zetten?

1 like

Ja ik woon al sinds januari bij mijn moeder, maar dus voor iets wat me beloofd is en wat ik niet krijg. Het zijn echt boeven hoor al die investeerders, ik was te goed van vertrouwen geloof ik.
Het zou aanvankelijk ook maar 1 maand duren 🥲

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Nieuws, actualiteit en politiek #2

Hoeveel tijd heb je voor je beslissing? Afhankelijk van je wensen en de urgentie om weer op jezelf te gaan, zou ik een poging doen uit te zoeken hoe je die uitkoop kan uitmelken. Dit is toch om gek van te worden.

Dit houdt een mens wel scherp. Als ik in de toekomst aanloop tegen vrijwillige verhuizing vanwege verbouwing, moet dus het een en ander op papier zijn vastgelegd en anders moet daar een uitkoopsom tegenover staan die op z’n minst in staat stelt om een hypotheek aan te vragen om zelf een appartement te kopen :neutral_face:

3 likes

Ik heb mijn slaapkamergordijnen altijd dicht, moet ze toch eens vaker losdoen. Tering wat een stof. :see_no_evil:

Ja met de vorige eigenaar heb ik zo’n onderhandeling aangegaan en toen kwamen er op 25k, maar dat ging uiteindelijk niet door omdat deze investeerder ineens toch verscheen. Maar ik heb nu al maanden geen eigen plek, wat zoooveel energie kost. Ik kan zo echt niet verder met mijn leven en het idee dat dat nog onbepaalde tijd gaat duren is mij zelfs geen 25k waard. Ik ben echt op. Maar ik ga het vandaag nog even laten bezinken. Ik zou er wel meer dan 25k uit kunnen slepen als ik dat zou willen maarja, dan heb je geld en alsnog geen huis.

Ik kan wel binnen 1,5 maand weer mijn eigen plek hebben maar dan moet ik dus wel inleveren en dat is wellicht niet anders…

Ik heb me net ingeschreven voor een cursus start to run maar mijn conditie is echt minder dan nul. Ben nu al bang voor hoe ik ga afzien. Het start op 18/5 dus zal maar al alle dagen een wandeling maken tot dan.

2 likes

Omg was een milliseconde verwijderd van een megaslok drinken uit een glas met nagellakremover :flushed:

7 likes

Ewww stel je voor.
Gatver toen ik nog rookte en zomers achter elkaar op mijn balkon zat te paffen en wijn te drinken, drukte ik ze altijd uit in een groot glas water en toen was ik een keer flink aangeschoten + het was donker en toen dronk ik ipv uit mijn wijnglas uit dat glas met peukwater. Dat was echt het goorste wat ik ooit heb geproefd.
Denk alleen dat een shotje nagellakremover iets minder gezellig verloopt.

20 likes

Pfff, echt rot! Veel succes! Hopelijk snel je eigen plek.

1 like

Ik heb net een kaneelbroodje van Lidl gegeten, waarom heb ik dit niet eerder gedaan??? Wat een hemels ding, heerlak

En nu is ‘driving home for christmas’ op de radio, wtf

30 likes

Zijn jullie ook zo extreem vermoeid door dit weer? Ik kan echt niet dealen met het ene moment zon en dan plotsklaps dagen achter elkaar regen.
Kan me ook amper op werk concentreren zo.

21 likes

Jaloersssss

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Heel dubbel gevoel.
Morgen heeft een cliënt zijn euthanasie staan.
Maar het is ook de vader van een goede vriend.
Bijzonder om aan de ene kant als zorg professional te staan, maar aan de andere kant ook privé iemand te kennen.

Edit: Ik ben niet direct betrokken bij het inwilligen van de euthanasie

17 likes

De tijd vliegt echt 🪰

Ja, en het heeft ook zo’n invloed op m’n gemoedstoestand. Je krijgt energie door lekker buiten dingen te kunnen doen en genieten van de zon etc. dat gaat zo voor geen meter. Net mezelf gedwongen een uur te lopen maar ik liep alleen maar vloekend en gefrustreerd weg te waaien met harde hagelstenen tegen m’n kop. Zo. Fucking. Klaar. Mee.

4 likes