Skin improve.
Dermaroller, peeling. The whole shabang.
Ben zo rood als een kreeftje en mag de zon niet in, maar hoop zo dat alles een beetje rustiger wordt en minder pukkeltjes
Ik weet niet meer of ik mijn medicijn vanochtend heb ingenomen en durf niet alsnog te nemen omdat ik dan wellicht te veel neem
Ik eet op het moment een fucking dadel omhuld met chocolade, stukjes pistache en rozenblaadjes (!!). En de vulling is karamel en witte chocola. Tis nog niet meer normaal meer. Hoe lekker is dit.
Wauw. Waar heb je die gekocht
Ik wil dit graag op nu!
Ik zit op het terras met een cappuccino en het voelt helemaal alsof ik iets illegaals aan het doen ben. (Behalve dan na 12 uur cappuccino drinken dat mag niet van de Italianen)
Ik ken dit zo kut. Ook omdat ik dan vaak aan een bepaald moment van innemen denk, maar dan niet weet of het gisteren of eergisteren of toch vandaag was. Alles lijkt op elkaar.
Bij mij is het beter te weinig dan te veel, dus ik heb hierom mogelijk ook eens iets overgeslagen.
Eigenlijk moet ik zo’n medicijndoos hebben +herinnering in telefoon aanzetten. Misschien volgende keer bij Action ofzo meenemen. Misschien ook tip voor jou?
Wat een goeie verlofdag. Ritje op mijn nieuwe elektrische step gemaakt, beetje huishouden gedaan, straks tattoo laten zetten en nu een zelfgemaakte ice coffee
Heb gister een boete gekregen van 109 euro (
) omdat ik bij een heel onbenullig stoplicht door rood fietste en ze aan het controleren waren. Helemaal eigen schuld maar grrrr zooooveel geld
Loopt volgens mij al jaren een petitie om dit stoplicht weg te halen omdat het zo onzinnig is, hoop echt dat dit snel gebeurt
Ik krijg op vrijdagmiddag echt niks meer uit mijn vingers… Best irritant want ik heb eigenlijk nog meer dan genoeg te doen.
Herkenbaar… ik moet eigenlijk nog van alles afronden voor het weekend, maar geen zin dus hang ik maar een beetje hier rond.
Ja, en had tegenwind dus alles is eruit gewaaid
Ik heb chocolaatjes voor een vriendin gekocht maar heb zin om ze zelf op te eten.
Lol ik heb besteld bij dunkin maar mn ijsthee was open, heeft overal overheen gelekt, natte donuts enz. Ik bellen en vraag of het opnieuw kan komen, zegt dat meisje ‘vooruit’
Lol
Moest net niezen in de trein, dus toen heb ik maar in mn neus geknepen zodat die nies weggaat. Ik haat dat zo.
Had echt een productief dagje dus als beloning heb ik mezelf alvast weekend gegeven. Heerliedepeerlie
Mijn vriendinnen zijn heel slecht met afval scheiden en ik ben daar heel judgy over
Ik ben zo iemand die van die plastic venstertjes uit enveloppen haalt en het papier van soepblikken scheurt
Vroeg een vriendin in de groepsapp of we oud papier voor haar wilden bewaren om glazen mee in te pakken, zegt een andere vriendin “is goed maar ik heb bijna nooit oud papier”
Nee vind je het gek
Heb net op 't terras van kant aan de tafel moeten wisselen ivm rood hoofd vd zon (en alcohol). Fijn dit
ik ging net voor het eerst de curly girl method proberen met alleen conditioner en nu voelt mijn haar super vettig en ik moet zo naar het terras haha kak
misschien wordt het beter als het helemaal droog is