Wat je even kwijt wil #51

Toen ik studeerde had ik maar 1 slot op mijn fiets. Toen ik na een lesdag weer terugkwam op het station zocht ik mijn sleutels maar kon ze nergens vinden. Zaten ze nog in mijn fiets. Die heeft dus de hele dag met sleutels in het slot daar gestaan, huissleutel en alles zat er nog aan. Dit zegt 0,0 over jouw fiets maar beetje vertrouwen mag dus best haha.

4 likes

Ik zet dus echt al heel lang m’n fiets niet meer echt op slot omdat ik er te lui voor ben… Oeps. Ik maak graag gebruik van de illusie dat ie op slot staat, oftewel, ik doe de ketting erom maar klik het hangslot niet vast want die gaat heel stroef. Werkt tot nu toe echt top. (En ik heb ook niet nog een ringslot ernaast, gewoon alleen dit) wel even afkloppen nu haha

5 likes

Waarom dacht ik dat 9 uur een goede tijd zou zijn voor de kapper🥺

7 likes

Hoe het ook allemaal loopt… Ik krijg sowieso een appartement met zwarte keuken en visgraatvloer. De stijl van mijn huisbaas is zo kopenzonderkijken.

15 likes

Iemand is mij gaan volgen op insta en de gemeenschappelijke vrienden waren allemaal forummers dus ik heb gestuurd ‘hallooo veenmol???’, maar nu twijfel ik of ze wel een forummer is en deze forummers haar toevallig kennen van hun overeenkomstige interesse :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Edit: Oh ze heeft me ook alweer ontvolgd dus was vast perongeluk :joy: Weird as fuck berichtje krijg je dan in je dm

89 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Slaap en/of avondrituelen

Ik wacht op de stalen zwarte deur en een rain shower.

2 likes

Ik kreeg een brief van het ziekenhuis met een afspraakbevestiging. Zit er gewoon ook een brief bij voor een andere patiënt. Met superveel informatie en al haar adresgegevens. Ik twijfel echt of ik dit moet melden bij het ziekenhuis. Mijn vriend vindt dat ik overdrijf maar ik zou het niet heel chill vinden als een willekeurig persoon een brief krijgt met zoveel informatie over mij.

2 likes

Zeker melden, het is vast per ongeluk gegaan, maar dat is een datalek en moet gemeld worden. Daarnaast heeft die andere patiënt nu waarschijnlijk geen brief die ze wel zou moeten hebben.

45 likes

Zou het ook melden, dan kunnen ze hopelijk de fout verhelpen zodat het niet vaker voorkomt. Is natuurlijk best privacygevoelige informatie dus zal absoluut niet de bedoeling zijn

2 likes

Ja is wel handig ivm AVG

1 like

Bij ons was er laatst een simpel etiketje van een andere patiënt aan iemand meegegeven per ongeluk en zelfs dat moest al gemeld worden bij de Autoriteit Persoonsgegevens! Dus zeker melden!

4 likes

Ok vannacht sliep ik in een hotel met mn vriend. Gewoon een normaal modern hotel, maar mn vriend haalde ineens een fuckin bijbel uit de onderste la van het nachtkastje. En ew, er zat zegmaar volgens mij bloed of lippenstift op de eerste pagina’s?! We hebben gewoon uitgecheckt maar eh. Ik weetniet ik vind het nu nog steeds vreemd. En creepy. Weet niet eens of ik dat misschien had moeten aangeven of niet.

1 like

Bijbel is wel normaal om in een hotel te hebben. Bloed not so much

9 likes

Nou ik heb best wel veel hotels gezien en ik weet dat dat ook wel normaal is, maar deze was gewoon creepy. Gatverdamme. Ik hoop dat het lippenstift was maar het leek meer op bloed. Ew, hoezo checken ze dat niet.

Zou wat zijn, elke bijbel in elke kamer moeten openslaan en alle pagina’s controleren :joy:

30 likes

Schoonmakers bij een hotel krijgen vaak maar 15-20 minuten om zo’n hele kamer te doen voor een hongerloontje, dan zou een bijbel checken wel het laatste zijn waar ik m’n tijd aan zou besteden :sweat_smile:

6 likes

I know, maar het was zo goor en nasty dat dat beeld nog echt in mn netvlies staat gebrand. Je weet ook wel dat het bed waarin je ligt waarschijnlijk al duizenden mensen hebben geneukt maar ik schrok hier echt van lol. Mn vriend zei ook testament, op zn engels als taste-ment oid. Dus ik dacht eerst ff met mn slaapkop dat hij een kookboek had gevonden. Ik kijk trouwens sowieso nooit in de nachtkastjes van een hotelkamer.

Ik zou ze nog even een mailtje sturen, dan kunnen ze hem ritueel verbranden :hot_face:

2 likes

Haha wij moesten ze wel altijd ff doorbladeren en uitkloppen, hoe vaak daar wel geen condooms uitvielen etc :sweat_smile: dit was wel jaren geleden tijdens stage maar toch, vergeet het nooit meer :sob:

12 likes