Wat je even kwijt wil #52

Ik zou ook janken als ik Danny Vera zou moeten aanhoren. Gecondoleerd.

10 likes

Same.
Heb een buurman die ‘t wekelijks met microfoon meerdere malen achter elkaar zingt (record is 2,5 uur)
Mega herkenbaar wel dit :’)

Ja je hoofd gaat dan ratelen en hoe moet het nu en je werk en je spullen en je kind, maar dat lost zich allemaal uiteindelijk wel op. Je hebt mensen die met je meedenken, je hoeft het echt niet allemaal alleen te doen. Werk, spullen, of waar je je dan ook druk om maakt, het allerbelangrijkste is dat jij en je kindje oké zijn en een dak boven jullie hoofd hebben. Al het andere is van latere zorg.
Superfijn dat je broer je ophaalt, als het omgekeerd was geweest had je hem denk ik ook opgehaald en tegen hem gezegd dat hij zich niet hoeft te schamen toch? Het geeft mij altijd wat rust om het zo om te draaien, misschien jou ook.
Ik zie dat je je eerste bericht weggehaald hebt, als je wilt dat ik mijn reacties ook verwijder dan zeg het vooral.
Heel veel sterkte nogmaals :heart:

1 like

Vanavond voor het eerst in twee jaar ofzo weet eens cocktails drinken op een terras. Kan het bijna niet geloven dat het weer kan :joy:

8 likes

Ahw haha, ja ik ben ook zo petty maar mijn lichaam kon het niet aan. Ja tussen ons ook, hij had ook superslecht geslapen, dus net allebei op :joy:

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Mijn werk organiseert vandaag een online event en ik ben op de streamingslocatie om de boel een beetje in goede banen te leiden. Niet zo spannend allemaal, het grootste deel is toekijken hoe iedereen zijn ding doet. Opzich best leuk maar ik ga echt kapot van de hooikoorts dus naast dat m’n hoofd voelt alsof het uit elkaar gaat barsten moet ik nu de hele tijd heeel zachtjes m’n neus ophalen omdat je dat anders natuurlijk hoort in die stream :sweat_smile:

5 likes

Ik ben alleen, dus kan niet filmen en dat ding gebruiken helaas, maar:

🤢🤢🤢

5 likes

Ik vraag me oprecht iets af. Iedereen die hier woont heeft een groot raam in de slaapkamer maar ook een klein raampje/luikje erboven. Ik heb dat laatste ding 24/7 open, mijn buren hebben dat allemaal niet.

Ben ik slim of zijn hun slim? Heb laatst een keer 2 nachten luik dichtgelaten als experiment maar mijn slaapkamer rook na 2 dagen al niet erg fijn. Anyway ik vraag mij dus of ik iets verkeerd doe ofzo? Ik let er best vaak op maar echt NERGENS heeft niemand dat luikje verder open.

Is wel de reden dat ik hem dicht wil hebben eigenlijk maar ik voel dan echt 0 zuurstof door mijn kamer komen. Dat kan ook nooit goed zijn toch.

1 like

Jawel. Is het dan slimmer om die af en toe open te doen? Zag wel dat buurvrouw die gistermiddag even open had. Want als ik 's nachts grote raam ook openzet dan komt het hele insectenboek naar binnen ben ik bang. Durf ik trouwens ook niet ivm inbrekers.

Jij, want 24/7 ventileren is altijd goed. Ook in de winter als je verwarming aan staat. Je stookt dan niet voor buiten, maar de lucht circuleert volledig

13 likes

Ik heb ook zo’n luikje als dat jij hebt. Doe hem eigenlijk bijna altijd open, gaat inderdaad anders heel muf ruiken in de slaapkamer. Vind frisse lucht in de slaapkamer heel fijn. Dus ik vind jou slim haha

1 like

Ik zou het vooral gewoon doen zoals jij het fijn vindt. Ik heb ook altijd het raam openstaan in de slaapkamer, dag en nacht. Is wel een groot raam, maar dan op kiepstand dus ik denk vergelijkbaar met jouw kleine raam.

2 likes

@Luipaard @Circe dan zijn mijn buren gewoon allemaal dom haha.

2 likes

Ik zou hem ook lekker open laten, mijn slaapkamerraam staat ook 24/7 open. Kan niet lekker slapen zonder frisse lucht!

7 likes

Thanks voor de reacties! Ik dacht zelf ook al ergens wel dat ik het gewoon goed deed maar omdat ik het echt bij niemand zag begon ik aan mezelf te twijfelen hahaha.

2 likes

Joepie ik heb vanavond toch bij de Italiaan kunnen reserveren terwijl op de site stond dat ze vol zaten. Scroppino here I come <3

33 likes

De lucht in huis is vochtig en vochtige lucht kost meer energie om op te warmen, door te ventileren voer je vocht af en stook je dus efficiënter. Plus teveel vocht in huis veroorzaakt schimmel en dat soort ellende.

7 likes

Ik ben een woord kwijt. Hoe heet de tak van wetenschap (denk ik?) of activiteit die zich bezighoudt met de beschrijving van (groepen) mensen /soort mensen. (ik zoek niet het woord antropologie of sociologie). Ik moest hierbij terugdenken aan een programma volgens mij van de publieke omroep waarin verschillende soorten mensen werden beschreven/uitgelicht. En in de literatuur had je ook boeken die mensbeelden bespraken (volgens mij o.a. Camera Obsecure van Nicolaas Beets).

Echt zo raar dat ik met googlen niet eens het juiste woord kan vinden. :’)

1 like