Wat je even kwijt wil #53

V-A-K-A-N-T-I-E

Drie weken vrij. Ik weet alleen echt niet wat ik met mezelf aan moet. Mijn vriend heeft geen vrij (had minder vakantiedagen en we willen liever straks in het najaar echt op vakantie kunnen) en ik ga dus niet weg. Wat moet ik nou met zoveel tijd?

14 likes

Vandaag mijn auto maar eens in de kreukels gereden :+1:t2::upside_down_face:

Gelukkig geen gewonden en kon de andere auto nog gewoon verder rijden

1 like

Zo jammer dat ze vaak een slecht imago hebben, want ratjes zijn echt fantastische huisdieren. Heel lief en slim :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Vooral op het moment zelf geschrokken omdat het zo snel ging en gewoon zoā€™n stommiteit was van mijn kant. Maar die andere bestuurder was heel aardig en gewoon goed opgelost met verzekeringspapieren en zo, dus all good, alleen jammer van mijn auto

1 like

Koop een hangmat en ga erin liggen. 3 weken zo voorbij!

4 likes

:grinning:

11 likes

Omg ik heb een hangmat goed idee

2 likes

De eerste werkweek weer overleefd. Soort van. Gelijk een proef gedaan om minder op socials te zitten. Insta, twitter etc van telefoon gegooid. Redelijk gelukt om daar vanaf te blijven ondanks al het crap nieuws van de afgelopen dagen. Toch echt nog vaak hier aan het lezen tussendoor. Misschien een kwestie van automatisme en wennen. :sweat_smile:
In ieder geval, voor herhaling vatbaar.

7 likes

Hahaha dit lijstje meteen bij mn notities gezet! Inclusief boze smiley

4 likes

Ik heb geen vakantie, alleen weekend, maar ik heb besloten dat ik mijn overvolle kledingkast ga uitmesten. Alles eruit, een deel weggooien, een groot deel op vinted en dan veeel minder er terug in. Ben al de hele middag aan het genieten van de voorpret. Love opruimen.

3 likes

Ik moest vandaag op pad met een collega zonder rijbewijs. Fietsen zou te lang duren, dus ik was eigenlijk wel een beetje verplicht om auto te rijden. Dus ik ben in een vreemde auto, met een collega die ik niet goed ken naast me, vanuit een super smalle parkeergarage door Amsterdam gereden over de drukke ring. En bij het parkeren geen andere autoā€™s geraakt. Ik ben echt zo trots als een pauw :peacock: Echt sneu, maar op deze overwinning kan ik wel het hele weekend teren :sunglasses:

69 likes

Mijn katten zijn echt ZO erg in de rui. Ik zit helemaal onder de haren omdat mevrouw per se op me wil liggen. EĆ©n keer aaien, meteen dit:


šŸ„²

7 likes

3 likes

Hahaha deze review doet t m, ik ga ook een afspraak maken!

2 likes

Oh, ja. Dat heb ik ook nog gedaan ergens deze week.
Vond het wel eens tijd. Past bij mijn titel ook wel/

2 likes

Vind het super tof dat een 18 jarige Nederlandse jongen de ruimte in gaat, maar vind het jammer dat het gebeurd omdat zā€™n vader blijkbaar heel rijk is en het kan betalen. Zelf ambiteer ik naar de ruimte gaan absoluut niet, maar vind het voor de mensen die dit als grote droom hebben wel jammer dat het alleen weggelegd is voor de rijken of de gene met rijke ouders.

12 likes

Hebben mijn katten ook. Hoe veel ik ze ook kam, dit blijft met aaien.

2 likes

Ik zou eigenlijk alle gevatte, bijdehante en o zo niet Limburgse maar we komen wel uit Amsterdam maar hebben het niet goed hoor- forummers willen opdragen hun klep te houden. Hou gewoon even je muil. We hebben het echt moeilijk nu in Limburg en zeker waar ik woon. Hele huis staat onder en we zijn nu bij familie waar we tot maandag moeten blijven. Bij mijn oma en mijn ouders hebben onze katten natuurlijk mee maar oma is allergisch voor kattenšŸ˜©

8 likes

Op wie doel je precies, want ik lees dat helemaal niet in dit topic? Wel vreselijk kut voor jullie, ik kan me niet goed voorstellen hoe dat moet zijn als je huis onder staat en je je eigen plek moet missen

14 likes

Ik vraag aan mijn vriend wat het verhaal van Rambo II is want dat zit hij te kijken en vond hij vroeger de shit. Zegt ā€˜ie; ja nou, hij moet ergens iets regelen of zo.

Goed verhaal gast.

23 likes