Wat je even kwijt wil #54

Ik HAAT boren. Ik wilde zo’n rails voor schilderijen bevestigen, wat super simpel zou moeten zijn (‘slechts 6 schroeven’), maar het lukt niet. Nu moet ik morgen terug voor extra pluggen en is mijn huis een troep totdat het eindelijk gelukt is.

Het is zijn koelkast, en het is ook nog eens een crappy oude koelkast maar het is zo’n klein ding dat ik ook betwijfel of hij het gaat vervangen of niet.

2 likes

Als je je vriezerspullen even in de koelkast legt, de stekker van de koelkast/vriezer er dan uithaalt, een pannetje kokend water in de vriezer zet met de vriezerdeur dicht is het ook vrij snel ontdooit. Evt het kokende water nog eens vervangen als het te erg afgekoeld is. Met een kwartier of half uur kun je de laatste ijsresten dan wegkrijgen met een spatel.

2 likes

Zojuist mijn allerlaatste opdracht voor de universiteit ingeleverd :partying_face:

43 likes

Dagelijks!!! Ik krijg niet de treatment die ik zou willen. Een kinderbueno van het tankstation is al te veel gevraagd

7 likes

Ik heb net m’n eigen decoupeerzaag besteld (leen altijd die van m’n vader) en ik voel me zo volwassen.

9 likes

Knuffel, sterkte :heart::heart:

3 likes

Krijg net op instagram een gesponsorde story van deze deze man.

Hij heeft blijkbaar een heel project opgezet om een partner te vinden. Inclusief het inschakelen van bekende Nederlanders.

Dus nog vrijgezelle dames hier die interesse hebben? :expressionless:

Omg ik heb een nieuwe (denk ik) buur ergens in het binnenblok, en die was net zo mooi aan het trommelen en zingen. Ik denk dat het een inheems Amerikaans stamlied was, kon het vanaf mijn balkon heel goed horen… Het voelde bijna als een soort mini privéconcert! Heb geapplaudiseerd toen hij klaar was, hoop dat ie vaker op dat plekje muziek gaat maken :pleading_face:

22 likes

Had dat vliegtuig over zien vliegen in Amsterdam, ben benieuwd of er überhaupt brouwen geïnteresseerd zijn in iemand die Emiel Ratelband inschakelen om een goed woordje voor hem te doen.

1 like

@Barbamama Heel veel sterkte de aankomende tijd. Zet je gezondheid op de eerste plaats en dan vallen op den duur alle andere puzzelstukjes ook weer op hun plaats. :kissing_heart:

@Falafel Die man ziet er niet uit als iemand die op maccie tracteert dus dat wordt niks en derhalve mag hij zijn achternaam waarmaken.

3 likes

We vertrekken morgen op vakantie, en ben flink aangeschoten :joy: gaat leuk worden, met een kater op vakantie :v: hoppa hahah

9 likes

Deze film staat nu op videoland!!! Zo blij hahahah

7 likes

Ik was net bezig met de code van een van onze eigen koffers te kraken. Had al 111 222 000 etc gehad, van 000 tm ergens in de 200 en onze leeftijden etc. Totdat ik er achter kwam dat ik gewoon het knopje wat je erbij in moet drukken, niet ver genoeg had ingedrukt… Blij dat ik niet alle opties heb geprobeerd om er dan pas achter te komen :joy:

Edit: het was dus gewoon 000

29 likes

Hahahaha you’re welcome! En same. Krijg ook bijna de drang om allemaal geruite oversized flanellen overhemden te gaan dragen met een legging en Timberlands. En een labrador te nemen. :fallen_leaf:

3 likes

Deze gozer past echt op r/niceguys :sweat_smile: https://www.reddit.com/r/niceguys?utm_medium=android_app&utm_source=share

1 like

en @Bergamot

Dus What Is Christian Girl Autumn? - InsideHook stijl?

4 likes

Oké ik geef het toe. Ik heb vandaag stiekem een paar minuten een winterjas herfstjas aangehad en bijna iedere dag een wollen trui gedragen. HOT GIRL AUTUMN BITCH

4 likes

Haha ja 100%! Die KJP is een instagrammer die ik volg die dit toch in de puntjes hebben geperfectioneerd. En deze dude verkoopt dus ook (veel te dure) truien en andere merch.

https://instagram.com/kjp

3 likes

Wauw iemand die nog harder gaat op saturation settings aanpassen dan Starbucks Pumpkin stuff.

@360 @Bergamot Sorry hoor maar die trui is echt medium. Die met blaadjes is veel beter. Maar belachelijk dat het vooral van synthetische shit is.

@vaiana Ja wel.

1 like