Wat je even kwijt wil #54

Ik dacht nav de berichten hier vanmorgen ook dat het nodig was om me dikker aan te kleden. Zweet me de tyfus

1 like

Ik ben juist met blote benen naar mijn werk gefietst. Ohh dit was zo koud!

ik werk 32 uur(wisseldiensten) en heb zo gigantisch veel vrije tijd dat ik mij elke dag verveel. Ik vraag mij vaak af wat mensen allemaal doen. Ik heb nu al gewandeld opgeruimd en nu? geen idee weer een dag uitzitten…

32 uur werken en toch veel vrije tijd?

11 likes

Ik heb naast mijn baan geen vrijetijd besteding behalve wandelen en af en toe vrienden opzoeken, De laatste tijd besef ik mij heel erg dat ik elke vrije uur de “tijd uitzit”. En daarom vraag ik mij af wat mensen allemaal doen @Luna111

Daar is zelfs een heel topic over:

3 likes

13 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Wat zou jij doen met 2 extra dagen per week?

Een slak

1 like

Jaa die heb ik al maar die wil ik niet meer. Kan ik die naar het asiel brengen?

1 like

Ik zou Facebook marketplace proberen

2 likes

Pff ik ben ineens zo druk, ik heb binnenkort een weekend met 5 concerten in 4 verschillende plaatsen :exploding_head: leuk en totaal gestoord

12 likes

Thnx ik ga dat topic even doorspitten. Ik heb geen hobby’s of iets waarmee ik mezelf kan vermaken. Nu zit ik teveel op mijn mobiel/laptop en heb van alles al geprobeerd zoals tekenen lezen puzzelen sporten noem maar op.

Ik ben voor het eerst weer op de hogeschool sinds 1,5 jaar. Althans in het gebouw waar m’n eigen opleiding zit dan. En er lopen alleen maar eerstejaars en ik voel me nu echt zo’n bejaarde vijfdejaars hiertussen.

3 likes

En @SpeedOfSound ah ja herkenbaar. Bij mij is het wel echt van adhd en met medicatie wel iets beter maar alsnog niet makkelijk. Ik kan soms uren op de bank zitten en dat ik kei nodig moet plassen, maar opstaan lukt dan gewoon niet ofzo. Moet altijd zo’n mentale drempel over voor ieder taakje en dat is zo vermoeiend. En als ik wel eenmaal begin aan bijvoorbeeld het huishouden kom ik in een hyperfocus en stop ik pas als ik lichamelijk echt niet meer kan.

Oké ik ga nu uit bed voordat de baby wakker wordt, kan ik tenminste even rustig aankleden ipv met een krijsend kind haha

1 like

Heeeeel misschien moet mijn moeder voor werk naar curacao en in dat geval zouden ticket, appartement en huurauto voor haar geregeld worden. Ik heb nog genoeg verlofuren over dus zou een retourticket kunnen kopen en 9 dagen kunnen blijven daar. Ik ben nu al zo enthousiast dat ik het even kwijt wil, ook al gaat dit misschien wel helemaal niet door haha.

57 likes

Ik had op de een of andere manier in mijn hoofd dat de zomer nog een maand duurde?? Omg, echt ff schakelen nu dat het écht voorbij is en er geen hittegolf meer komt dit jaar :sob::sob::sob:

10 likes

We hebben nog een paar dagen vakantie en we zijn dus onze schuur en inbouwkasten aan het uitmesten zodat er weer grote spullen terug in kunnen. Maar jemig, wat kan een mens een hoop ZOOI bewaren.

We gaan dadelijk met bijna een volle bus zooi naar de stort :sob:

2 likes

Toch nog 2 uurtjes kunnen slapen vannacht :sweat_smile:
Inmiddels zit mijn dienst er weer op, nu een middagje studeren en vanavond een volleybalwedstrijd. Ik ben heel blij als ik vanavond in mijn bed lig haha, en ik hoop dat ik dan wat uurtjes slaap in kan halen!

1 like

Het hoeven ook niet altijd grote dingen of echte hobby’s te zijn. Ik ben eigenlijk juist altijd wel druk, maar vaak ook met een beetje rommelen. Ik hou sowieso van een schoon en opgeruimd huis dus daar ben ik dagelijks wel tijd mee kwijt. Verder probeer ik veel te sporten, misschien ben je geen echte sportfanaat maar vind je baantjes zwemmen of wandelen (bijv. met een podcast) wel leuk? Ik ga op een vrije dag ook regelmatig even naar de markt voor boodschappen, is een stuk goedkoper en ook meer een tijdsbesteding dan naar de supermarkt. Ik heb ook altijd wel extra klusjes te doen, zoals een kastje opruimen, de ramen zemen, het balkon schoonmaken, keukenkastjes opnieuw indelen etc. Ook dingen als glas en papier wegbrengen, een pakketje ophalen, even naar de drogist, kleding naar de kledingmaker brengen, naar de kapper enz. Ik kan me juist zo slecht voorstellen dat je niets te doen hebt, ik heb altijd een soort oneindige to do lijst voor mezelf.

3 likes

Leuk zeg! Hopelijk gaat het door