Wat je even kwijt wil #56

Ik heb nog zoveel boeken die ik wil lezen en films die ik wil kijken maar het is onmogelijk alles te doen met maar 1 leven. Frustrerend.

9 likes

Inhoud verwijderd😊

Wil je t hier kwijt?
Even afleiding zoeken, doucheb en ff wat drinken. Of nog even buiten een rondje lopen. :kissing_heart:

Inhoud verwijderd😊

Nee snap ik, kun je morgen de huisarts bellen?
Heb je nu niks aan natuurlijk, maar geeft miss een beetje rust als je morgen concreet wat kan doen?

1 like

Probeer jezelf te kalmeren door iets te doen wat je prettig vindt, boek lezen, gamen, luisteren naar muziek of iets anders. Denk je dat je morgen kunt bellen voor een afspraak bij de huisarts en je nog dezelfde dag terecht kan omdat je, je zorgen maakt?
Laat het internet en symptomen zoeken eventjes los (ookal is het zo moeilijk). Misschien vindt je het nog prettig om wel even navraag te doen in het Het grote medische vragen-topic #2 als je het echt nog niet los kunt laten.

2 likes

Inhoud verwijderd😊

1 like

Even bellen kost de huisarts (assistent) weinig moeite, daar zijn ze voor en zij kunnen je wel verder helpen. :kissing_heart: slaap lekker alvast!

1 like

Paar dagen geleden nog dat Kensington op den duur afscheid neemt van hun zanger maar Soldaat van Oranje gaat door.

1 like

Er is zo’n spray voor op je voeten van Lamisil. Bij kruidvat enzo te krijgen en werkt als een tiet. Ook even poeder voor in je schoenen halen en de schoenen die je de laatste tijd droeg goed inpoederen. Verder na het douchen of voeten wassen heel goed alles tussen je tenen afdrogen. Geen ramp, ik denk eerlijk ook niet dat je huisarts er iets voor voorschrijft. Heb het zelf al vaker gehad 🥲 maar kan me altijd supergoed helpen met dingen van de drogist!

1 like

Ik vertelde hier een tijd geleden dat mijn jonge zusje(11) al kon uitleggen wat trandgender was. Nou nu hoorde ik gisteren dat ze blijkbaar een half jaar geleden al had verteld dat ze bi is en daarna noemde ze mijn andere zusje “boring straight people” :+1::joy:

48 likes

Ik ga morgen prei kopen en ik voel me nu al zó volwassen. Ga er ook zeker voor zorgen dat ie een stuk uit m’n tas steekt zodat iedereen kan zien hoe volwassen ik ben.

61 likes

Het voelt heel raar dat ik morgen met mijn vriend mee ga naar een ziekenhuis afspraak. Ik word als risicogroep gezien en zit eigenlijk al twee jaar binnen. Maar ik moet morgen mee, ik heb zoveel vragen en wil vooral weten wat ik nog kan verwachten.

7 likes

Hahaha mijn twee nichtjes van 13 en 14 zijn ook bi! Mijn vriends nichtje van 12 is lesbisch en al uit de kast en heel erg unimpressed met heterorelaties. Ik voel me echt heel erg oud, maar ik ben heel erg fan van hoe zoomers tegen geaardheid aan lijken te kijken. (Ik ken verder 0 kinderen en ik heb geen pedagogische kennis, dus ik durf verder niks te zeggen over hoe het verder met de generatie gaat, maar ik ben wel blij bij het idee dat het tegenwoordig meer oké lijkt te zijn om niet cishet te zijn!!!) :revolving_hearts:

9 likes

Ik en mijn vriend hadden het hier laatst ook nog over. Ook dat als een van onze eigen kinderen zo voelt/is we alles zouden accepteren, zolang ze maar gezond en gelukkig zijn.

1 like

100%!! Echt, zeker nu ik zelf ouder ben, al komt ze thuis met 3 vrouwen, wil ze trouwen met een geit of de rest van haar leven als man door het leven, dat is he-le-maal oke :purple_heart:

4 likes

Wel uit je linnen tasje hoop ik??

3 likes

Bonuspunten als het een tasje is van een supermarktketen is die niet meer bestaat.

4 likes

Straks naar de tandarts. Heel de nacht niet kunnen slapen en voel nu al pijn, terwijl het maar een controle is.
Ga toch een doorverwijzing vragen naar een CBT angsttandarts want ik functioneer voor geen meter en tril altijd van de behandeltafel af en allllllles voel ik.

2 likes

Ik moet opstaan, allang eigenlijk, maar bed ligt zo lekker.

2 likes