Bezoek is weg, ben nu bekaf
Ik zou al een paar uur aan de studie moeten zitten maar in plaats daarvan ben ik naar de kringloop gegaan en heb een hele toffe outfit voor vanavond gevonden (ga uit eten met vriendinnen) in de vorm van een rokje van Sissy Boy en een leuk topje, en ook nog eens een fijne trui en dat allemaal voor €11. Dit is toch genieten
Hahaha wow ik kan me dat niet eens herinneren maar t zit al vol bacteriën van de yoghurt cultuur inderdaad, rest maakt daardoor geen kans, zelfde bij plantaardige yoghurt. Maar mocht je iets open maken en het er echt heel raar uit zien of smaken eet het dan toch maar niet haha
Ik heb net voor het eerst in drie weken gefietst, tantoe sloom in de eerste versnelling en het is me een hele ervaring. Normaal ergerde ik me altijd aan slome mensen maar ik denk dat ik langzame mensen niet meer kan veroordelen :’) geen haast.
Ik had helemaal bedacht hoeveel ik ging doen vandaag: studeren, opruimen, huishouden etc. En soms heb ik dat ik daar in mijn hoofd ook echt wel motivatie voor heb, maar het me toch niet lukt om met iets te beginnen.
Plus dat mijn huisgenoot een keer weg is (dat is hij normaal nooit). Dus nu kan ik een keer lekker hard muziek aan hebben en meebléren. En mogelijk komt mijn fwb/vriend/iets zo nog. Gelukkig heb ik maandag nog vrij ook.
Ik had dit ook na m’n corona besmetting, kwam amper vooruit. M’n oplossing was vrijwel alles lopen want m’n looptempo was wel weer terug op normaal.
Eindstand bleek ik anderhalve maand rondgefietst te hebben met een zo goed als lege voorband :’).
Ik dacht vanmorgen: eigenlijk zou ik Valentijnsdag wel leuk vinden zonder het monogame en geforceerd romantische eromheen. Dus heb ik net een stapel leuke kaarten en kleine cadeautjes gekocht voor allerlei mensen die ik lief vind, van partners tot vrienden tot familie. Waarom ook niet
Gadver
Mijn eerste week bij mijn nieuwe werk gehad en ben tot nu toe echt zo blij al met deze overstap! Heb ook leuke collega’s waar ik het goed mee kan vinden en ik krijg gelukkig ook echt de tijd om alles te leren!
hahahahaahahahahahaha
Ik had speciaal extra paracetamol ingeslagen voor een ingreep, maar ik heb alleen maar super veel jeuk bij m’n hechtingen. Ik wil zo graag krabben
Mijn broer wordt binnenkort voor de 2e keer vader en ik vind het weer zo spannend allemaal! Nog even geduld
Ik heb nog steeds mijn mini kerstboom op mn bijzettafel staan
Had deze week vrij omdat ik geen herkansingen had, lekker veel uitgeslapen en elke dag iets gedaan waar ik eerst steeds geen tijd voor had. Naar de stad, markt, bioscoop, sportschool geweest, met een vriendin uit lunchen gegaan en vandaag op bezoek en bijgekletst bij m’n nicht. Voel me weer een beetje opgeladen en opgelucht Morgen weer werken en maandag start mijn minor, vanaf dan weer een kneiterdrukke periode voor de boeg.
Ik heb de afgelopen weken zoveel geld uitgegeven, echt heerlijk. Ga maandag een mooie tas + uggs halen en dan is het feestje weer even voorbij
Weet je al welke tas or not yett?
Ik heb twee uur gedut, dat wordt slecht slapen vannacht. Alvast mijn excuses als ik over vage shit ga postten
@Alpacamybags Binnenkort maar plastic paaseitjes in die boom hangen. Ipv paastakken heb je dan een paasboompje.
Drie dagen geleden dacht ik dat het een goed idee was om eindelijk eens mijn kleding en schoenen uit te zoeken. Dus ik heb alles uit de kasten getrokken en op mijn bed gegooid, maar na een uur had ik geen zin meer en wou ik een dutje doen. Maar mijn bed lag natuurlijk helemaal vol dus heb ik alles gewoon op de grond gegooid. Nu ligt het nog steeds op de grond