Wat je even kwijt wil #58

Ik kwam dit tegen: https://www.internetconsultatie.nl/knellendewettenenregels/b1

Als je ergens mee in de knel komt door wetten of regels die niet werken kan je het hier aangeven. Ik lees hier wel eens dingen, dat mensen bijvoorbeeld niet bij het juiste loket terecht komen of op een andere manier vastlopen.

2 likes

Ik had water in m’n oor, was het hele bestaan ervan vergeten. Heb m’n oor fucking droog moeten föhnen want ik kreeg het er niet uit :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik vind het altijd zo irritant om bloemen van buren te moeten aannemen, moet je ze eerst zelf nog in een emmertje zetten enzo :sweat_smile:

1 like

Ik neem niet eens pakketjes aan van buren, laat staan bloemen.

1 like

Haha die vrouw zat helaas op mijn raam te kloppen :’( Ik denk wel dat ik het zo op de gang neerzet (gezamenlijke gang met 5 studios) want meestal weet je niet dat je bloemen krijgt en dan staat het hier maar :sweat_smile:

2 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Ohh die had ik net ook, ik dacht al dat het haar was!

2 likes

Voor iedereen die twijfelt, koop een tubble! T is zo fijn :heart:

5 likes

Als ik heb gesport ga ik na t douchen vaak even een half uur in bed liggen, zo lekker

11 likes

Ik ben in de wachtkamer van de huisarts en de assistente in de ruimte hiernaast is echt aan het SCHREEUWEN aan de telefoon. Ik kan alles letterlijk verstaan en ze herhaalt ook klachten van de mensen die ze aan de telefoon heeft.

2 likes

Hoi, ik ben afgestudeerd, groetjes je gurl meester Baron :raising_hand_woman:t3:

157 likes

Ai, hopelijk is het alleen vandaag

Poeh ik heb vet lang weekend deze week. Vrijdag is de winkel bij ons niet open i.v.m. bakkers die in quarantaine zitten dus dan ben ik voor 12:00 wel weer thuis denk ik en maandag had ik al vrij gevraagd omdat er mensen in mijn huis bezig gaan (maar zijn er pas om 11:00 dus uitslapen jeej).

Ik klaag niet hoor. :partying_face: :smiling_face_with_three_hearts: Vriend komt nog wel langs dit weekend maar ik kan zondagavond dan wel lekker lang The Good Doctor verder kijken als hij weg is. Zin in!

3 likes

LOL, ik heb vanmiddag twee cadeaubonnen voor Valentijnsdag verkocht omdat mensen er om vroegen. Maar ik heb helemaal geen cadeaubonnen. Dus nu heb ik snel iets ontworpen en moet ik morgen printen, verpakking/enveloppen regelen. Ben echt een goeie enterpernoer, ik zweer het :sweat_smile:

66 likes

Geniet ervan!! Heerlijk gevoel is dat.

1 like

Nu ik sinds een maand of 3 een pony heb ( als in kapsel) merk ik pas hoe snel mijn haar groeit! Ik dacht altijd dat het niet opschoot maar heb in de tussentijd al 2 keer mijn pony moeten bijwerken…

Schrok me eerst wild dat dat 10 euro zou kosten, doe het maar zelf nu, maar des te leuker want dan pak ik die plukjes op en denk ik; ha! Da’s er alweer aangegroeid bij de rest.

2 likes

Ik had die clue wel echt nodig.

17 likes

Hahaha Ja ik vind ‘bangs’ zo’n hinderlijk woord.

8 likes

Ik dacht dat ik gewoon alleen overspannen was, maar blijkbaar heb ik ook een vitamine D tekort. Geen wonder dat ik zo moe ben :upside_down_face:

10 likes

Er is hier een klusjesman bezig om wat dingen voor te bereiden voor het weekend en ik lig ziek in bed. Ik kan er erg slecht tegen als ik me om welke reden dan ook niet goed voel en er zijn vreemde mensen in mijn huis. Leave me alone…

Hopelijk is ie bijna klaar.