Wat je even kwijt wil #59

Zooo dat is genoeg gewerkt voor vandaag. Terras ik kom er aan :partying_face:

12 likes

Echt een van de dingen die ik totaal niet mis sinds ik verhuisd ben.

1 like

Heb als verrassing voor m’n moeder aperol spritz gehaald maar ze duurt laaaang

Haha, dat snap ik. Ik stem voor het tegenwicht nooit op de VVD overigens.

3 likes

Inhaler opgehaald. Nu hoor ik er ook bij :nerd_face:

2 likes

Voor de fans van Secret Santa/Bunny: bij voldoende animo organiseren @Jeminae en ik dit jaar weer een Secret Bunny! Aanmelden kan via dit topic!

12 likes

Ben inmiddels zelf ook positief. Bweghhh :frowning:

1 like

Oh man wat voelt het toch altijd heerlijk als je uitlogt en weet dat je vakantie begint. Out of office aan en doeeeei

24 likes

Eindelijk weekend! Zin in :grin:

8 likes

Ahw ik heb zon lieve collega waarmee ik altijd over eten praat. En ze is thais en spreekt alleen engels. En diegene die haar heeft ingewerkt alleen gebrekkig nederlands. Maar ze durft niet goed voorzich zelf op te komen en vind alles maar prima dus ik help haar en push haar soms ook om gewoon dingen te vragen enzo.
En vandaag hadden we het weer over eten dus ik vroeg haar welke rijst zij gebruikt voor mango sticky rice. En ik verwachte alleen een foto van een verpakking of een naam of iets. Maar ze gaat het voor me halen haha. En toen vroeg ze ook of ik de suiker en de kokos melk nodig had. En ik zo nee joh die kan ik overal halen. Maar ze stond erop dat ze de goede melk voor me ging halen haha. Ik ben benieuwd waar ze allemaal mee komt maandag hahah.

81 likes

Same :partying_face::partying_face:

2 likes

Ik vind het altijd interessant als mensen mij als sociaal bestempelen en dat ik duidelijk spreek, want ik ervaar mezelf dus echt als een warhoofd :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ok ik heb allemaal groente die ik niet dit weekend opgevreten krijg dus ik ga ze zo proberen te blancheren?! Hopelijk heb ik genoeg ijsblokjes XD.

Wat is trachitol een k*tmiddel zeg, lokale supermarkt had geen strepfen meer maar raadde dit aan. Big mistake want m’n tong is nu semi verdoofd en m’n keel staat nog steeds in de fik

Ik was vandaag in een bos voor m’n stupid mental health wandeling en er waren daar geen wegwijsbordjes en toen was ik verdwaald :sob: Echt een kut gevoel is dat zeg.

12 likes

Ik heb Corona dus mijn zus heeft boodschappen voor me gedaan maar ze heeft het verkeerde merk chips gekocht. Ik ben echt blij als ik zelf weer boodschappen kan doen.

18 likes

Was SATC voorheen ook zo slecht?

4 likes

Ja. Wr hadden toen alleen niks beters.

10 likes

Oef, just like that was echt enorm slecht

3 likes

Oh no. Welk merk en wat wilde je?

1 like