Wat je even kwijt wil #59

Wat voor werk was je ook weer gaan doen?

4 likes

Ze is onderkoffer om een nieuwe romcom/soap serie te maken

7 likes

Ik weet niet of jullie er van houden maar bij Etos heb je bij vouchers voor blue wellness hotel voor €75; overnachting, dag entree sauna en ontbijt!

1 like

Ik heb vanochtend op een kind gepast en man ik ben echt helemaal gesloopt nu. Ik heb hernieuwd respect voor alle ouders met jonge kinderen. Als ik ooit moeder word gaat dat nog wat worden joh

7 likes

Ik denk dat ik m’n crush vandaag ga vertellen dat ie m’n crush is

88 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ik weet niet meer welke forummer het is, maar iemand hier heeft ooit de perfecte Spotify playlist gedeeld voor dansen in je huis na een breakup.

2 likes

Mijn beha zit zo niet lekker… blij als ik thuis ben en m direct uit kan doen!

7 likes

Volgens mij was dat deze:

En heb er zelf ook een gemaakt gister :grinning_face_with_smiling_eyes: :arrow_down:

Wilde er één met echt alleen maar uplifting liedjes en geen zielige nummers ertussen waarbij je alsnog gaat huilen.

12 likes

Beste moment van de dag!

3 likes

Oh man, ik heb hooikoorts EN een verkoudheid. Ik nies elk kwartier een keer of 6/7/8 achter elkaar en ik kan niet meeeer. Alles doet pijn.

1 like

Ja dat is hem! Die van jou is ook leuk :blush:

2 likes

Jullie gebruikersnamen van Spotify zijn wel zichtbaar

4 likes

Zonnewering maken.
@Flopsyunicorn jaa ook dat er is nog meer drama blijkbaar ff achter komen wat precies.

Godver er is blijkbaar heel veel drama en nu wilt een collega die er midden in zit niks vertellen. En nu sta ik ook niet op mn vaste plek maar ergens in een hoek😭

6 likes

Oja. Nouja zit hier niet echt anoniem dus vooruit. Wel bedankt voor de heads up!

Edit: ik zie nu dat m’n voornaam anders ja gespeld dan m’n echte voornaam en de achternaam klopt ook niet. Scheelt weer iets!

Edit 2: @NoyraSoturi moet ik die van jou weghalen?

7 likes

yes heb ze allebei opgeslagen! thanks!

2 likes

Drama is wat sommig werk dragelijk maakt. Hopelijk kom je t nog te weten.

2 likes

Mag je pauwen dan houden? Dat wist ik niet

1 like

Wat vreselijk eng! Is het wel zijn vriendin, of kan het zijn dat hij een hele persoonlijkheid verzint? Ik snap niet waarom je als vriendin zijnde daar aan mee zou doen? En als ze er niet van weet, dan valt het toch op dat er 30 uitgaande oproepen staan? Zo veel vragen. Hopelijk is dit de laatste keer geweest en kan de politie wat doen.

1 like

Het mag wel op bepaalde voorwaarden. Het gebied moet “pauwvriendelijk” zijn en ze mogen alleen vrij rondlopen (dit is niet weer lees ik nu, ze mogen ook in een ren maar komen het beste tot hun recht als ze gewoon vrij spel hebben, logisch) EN de buren moeten er geen bezwaar tegen hebben. Hier in de buurt ook mensen die ze hebben. Ze lopen los op het terrein (en op de weg) maar dat kan hier wel gewoon.
Ik zei van de week toevallig nog wel tegen iemand dat als ik er echt naast zou wonen ik het geluid wel hinderlijk zou vinden, maar nu hoor ik ze s’avonds soms even een paar keer in de verte krijsen en dan zijn ze weer stil, het is niet als kippen die constant lopen te tokken.

1 like