Wat je even kwijt wil #61

For you page

1 like

Doen! En je maskertjes. Vooral sheetmasks zijn echt een redding met dit weer

3 likes

Mijn hond vond mijn voetenbadje wel goed idee, kiepte het zo om toen die het ging testen :+1:
Lekker in de woonkamer

4 likes

Ah Shit de vriendin met wie ik vanavond de stad in zou gaan heeft last van haar knie dus ik ben bang dat ze gaat afhalen. Vervelender voor haar dan voor mij natuurlijk. Maar wil wel de stad in dus dan moet ik mezelf even uitnodigen bij andere mensen alleen weet niet wieee

1 like

Ik word gek van al die muggen en vliegen die dan in de avond om je heen zoemen als je dan denkt ah nu kunnen we nog wel even buiten zitten.

4 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote thee topic

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Jouw geheime talenten

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Jouw (geheime) talenten

Na een hele dag binnen hebben gezeten vanavond in de zee gezwommen. Was zo ontzettend lekker. Echt een geluk dat ik 5 km van het strand afwoon en voor 45 min zwemen makkelijk die kant op kan.

9 likes

Ik las hier van de week dat we aanstellers zijn met geklaag over dit weer (en dat ze er huizen echt niet anders voor gaan bouwen, voor die maar 2 tropische dagen per jaar).
Nou onze weerman Gerrit heeft goeie tweets geschreven hoor. Wanneer gaat de politiek wat doen, kom op sukkels. Het is code rood. (Of oranje en nu geel).

10 likes

Pff hoe vaak gaan ze het bij Op1 nog over De slimste mens hebben. Echt komkommerseizoen

1 like

https://www.instagram.com/reel/CgNT0dSAeqQ/?igshid=NWRhNmQxMjQ=

Hahahaha ik zit hier al een kwartier om te lachen

8 likes

Oh vanavond was zo heerlijk! Eerst een BBQ met wat buren uit het hofje, wat heel gezellig was en om half 9 appte mijn moeder dat ze naar een strandje wat verderop ging met mijn zusje, dus daarna daar nog gezeten en gezwommen tot 11 uur! En ik moest terug over de dijk fietsen, en mijn moeder was met de auto, dus die gingen gezellig naast me rijden, zodat we verder konden kletsen(en mijn zusje ging me high fives geven :joy:)

41 likes

Ik dank mezelf uit het verleden dat ik ooit druiven heb ingevroren. Echt lekker zo bij gebrek aan ijs.

6 likes

Waarom nu toch gezwicht? En hoezo tijdens alle corona lockdowns niet?

1 like

Die boa’s en controleurs komen ook altijd zo de metro ingelopen

En dan knikken ze naar elkaar en dan komt het … ze checken je kaartje

40 likes

Ik lees de helft van de berichten ook niet meer geloof ik, want dan moet ik eerst weer helemaal naar een ander topic doorklikken :rofl:

4 likes

Ik post zelf ook weleens hoor. No shame in my TikTok-game.

1 like

Ja weet ik veel :joy:

3 likes

Een vriendin was vorig weekend in mijn huis om iets te printen terwijl ik weg was (ze heeft mijn reservesleutels) en bij terugkomst zag ik dat de wcborstel iets was verplaatst in het toilet. Ze heeft niets gezegd erover, waarom zou ze ook, maar ik vind dit (dagen later nog steeds) best wel grappig? Even wat documenten printen en daarna een drol draaien.

4 likes