Wat je even kwijt wil #61

Ik dacht echt dat het over een zang koor ging :’)

2 likes

Ik ben hier veel te lang mee bezig geweest haha, niet meteen spoilen als je het ziet

7 likes

Ik heb ze best snel voor de verandering! Ze blijven leuk die zoekpuzzels.

1 like

Ik blijf steken op 6

De 6 die ik zie

Afstand vliegtuigje - lijn erachter
Links mist de onderste wolk
Het vlaggetje rechts
Rechthoekje midden onder in de voet zeg maar
Bosje links naast de voet is lager
Bosje rechts onder mist

5 likes
Oplossing

En de zwarte lijn ontbreekt daar.

Maar volgens mij heb ik net dan verkeerd geteld want dat was me eerder nog niet opgevallen.

1 like

Moest even terugzoeken, maar hier zijn een tijdje terug wat goede posts over geweest om verwarring te voorkomen :sweat_smile:

5 likes

Fuckers!!! Haha

2 likes

Ben even mega verdrietig door een niet zo boeiend gesprek met iemand waar ik veel gevoel voor heb maar het heeft me wederom laten beseffen dat ik misschien wel voor altijd alleen blijf omdat ik mijn gevoelens en emoties en mijn keuzes die daarmee gepaard gaan niet onder controle heb en ik uiteindelijk altijd eindig bij zelf sabotage. Wil gewoon uit die vicieuze cirkel want ik heb een goed leven met fijne mensen om me heen en een carrière maar het enige “grote” ding in het leven waar ik naar verlang daar ben ik zo slecht in. En meestal is het heerlijk maar niet altijd. Ook geen top timing gezien ik bijna 30 ben en je hele levensfilosofie dan even langs je heen gaat.

Zo het van me af typen lucht gelukkig wel op. Nu proberen te slapen

9 likes

Zo rustig op mijn werk dat ik voor het eerst ga forummen onder werktijd, hoe kom ik anders deze zomer op kantoor door

1 like

image

100 likes

Tip van de dag: check of je pincode die je denkt dat bij je creditcard hoort het ook daadwerkelijk doet voor je op reis gaat.

Zoveel mensen die denken t te weten en nu bij een autoverhuurbedrijf staan en geen auto kunnen huren. Of andere betalingen kunnen doen.

Klinkt als mijn vriend die naar Noorwegen ging en mij belde terwijl ik net bij mijn moeder in Limburg was gearriveerd. Hij wist de pincode van zijn creditcard niet meer en kreeg zo dus de huurauto niet mee. Kon ik weer terug naar Amsterdam om dat kreng voor hem op te zoeken.

Ja ik gebruik dit nog minimaal 1x per kwartaal tegen hem.

6 likes

Ik heb vandaag 2 keer een familieverzorging, om 11 en half 2, maar het zijn niet de gemakkelijkste families, dus hoop dat alles goed gaat en ze een beetje meewerken.

De laatste familie is mijn buurvrouw van 2 huizen verder met mijn pakketjes-irritatie :dizzy_face:

9 likes

Zijn er ook nog bedrijven die je wél vriendelijk te woord staan aan de telefoon of is dat anno 2022 gewoon verleden tijd?:face_with_spiral_eyes:

2 likes

Begraaf haar ook gewoon. Ajuus

20 likes

Had je de pincode wel gevonden? Het was wel vast leuk om een soort van legaal in te breken. Tenminste over een hek klimmen lijkt van een afstandje vast niet pluis.

1 like

En @TantePollewop Zie je t is niet alleen leed voor mij als medewerker maar ook voor de omgeving. Dus wees niet eigenwijs maar check of ie t echt doet.

3 likes

Uuugh toch helaas covid gekregen, baal hier enorm van

3 likes

8 augustus pas de echo nav het knobbeltje in mijn hals…

🫤

3 likes

dat klinkt redelijk snel eigenlijk?

10 likes