Wat je even kwijt wil #61

@vitaminwater jij had zelf toch een keer een enorme lijst met activiteiten gedeeld voor als je je verveelde?

1 like

Haha sorry. Ik ben net klaar, heb het in sportbh en broekje gedaan en lig nu in de hangmat blij te zijn dat het erop zit dus dat gun ik jou ook, anders moet je er de hele tijd nog tegenop zien en warm is het toch wel

3 likes

Daar doe ik niet aan

1 like

Argh ik heb net gestofzuigd en ga zo naar het strand. Echt niet goed nagedacht over deze volgorde :upside_down_face:

1 like

Thats it. Ik ga de lyrics van t refrein van t nummer van tarkan uit mn hoofd leren.
Ik ben t helemaal zat dat ik de hele tijd lalalalalala huhuhuuu zing.
Als ik spaanse nummers mee kan zingen moet dit ook lukken

4 likes

Zeker! Ik verveel me ook nog niet hoor, had enkel even zelfmedelijden :sparkles:

Hier is de lijst: Wat je even kwijt wil #51 - #2262 door vitaminwater
@Amoruccio

9 likes

Ik heb sindskort een tweedehands elektrische fietst en voel me helemaal een gelukkige boomer. Ik ga zo - ja in deze bloedhitte - naar de stad fietsen. Dat heb ik echt als sinds de middelbare niet meer gedaan 🫠 45 min, let’s gooooo.

22 likes

Haalde net watermeloen bij de turkse supermarkt, ik vroeg of het in een kwart kon worden gesneden en nog zat mn eastpack al bijna vol. Daarna bij de ah zag ik hele watermeloenen die nog een stuk kleiner waren. Als ik niet op de fiets was had ik een hele meegenomen. :drooling_face:

3 likes

Ik was vergeten hoe chill het is om echt hete thee te drinken als het heet weer is. Ik ga automatisch vaak voor ijskoude dingen maar dit is veel chiller.

8 likes

Ja, heet water is sowieso het hele jaar mijn go-to maar vooral met dit warme weer.

7 likes

Waarom? Ik kan me daar juist niet veel bij voorsteen, heeft dat een bepaald effect ofzo?

1 like

Ja he! Ik krijg het altijd eerst even heel heet maar daarna koel je juist af! :sunglasses:

4 likes

mijn baas is al vertrokken en het is verschrikkelijk heet hier en krijg toch niets gedaan dus ik wil eigen vroeger vertrekken maar durf niet omdat hij ooit nog belt met een ingeving :roll_eyes:

Wat gaat 'ie doen als je eerder weg bent gegaan? Zeggen dat je dat de volgende keer niet meer moet doen? Of hij geeft je groot gelijk. Boeiend.

5 likes

Omg het is echt fantastisch. Sowieso net een half uur in het bubbelbad gezeten met een glas cava en ben ook al inde sauna geweest en heb een massage gehad. Echt zo nice :heart_eyes:

28 likes

Ja, dan gaat je lichaam zichzelf afkoelen.

Ik besta 50% uit zweet en 50% uit muggenbulten :sob:

Eigenlijk denk ik 98% muggenbulten en diezelfde 98% ook zweet.

4 likes

Ik haat het altijd als ik salsa dans met een show danser want die laat je op een gegeven moment los om een hele solo te doen en dan sta je daar.
Dus nu ben ik via youtube ladystyling aan t leren en ga ik mezelf uit mn comfort zone trekken.
Zodat ik de volgende x keihard de show kan stelen.

45 likes

Ik zie dat de NS in Zaandam weer bussen heeft ingezet.
Mocht er iemand tussen Zaandam en Uitgeest vanavond een lift nodig hebben, ik moet toch die kant op
En ik heb airco in de auto.
Moet wel tegen mijn slechte muziek smaak kunnen.

31 likes

Precies dat gevoel idd hahaha. Ik krijg dan ook altijd een error en dan kan ik me nog maar 1 footwork iets herrinneren en die doe ik dan maar 3x achter elkaar.

Ik vind het ook zo arro van zon vent. Je weet dat ik nog niet zo goed ben bewaar die solos voor vrouwen die wel weten wat ze moeten doen.

2 likes