Wat je even kwijt wil #62

Ik zag op TikTok dat een meisje dat met de trein naar Duitsland was gegaan omdat ze goed kan studeren in de trein en dat heb ik ook dus ik zit nu te kijken voor opties, maar vanaf Tilburg moet je weer zo vaak overstappen. Echt irritant.

3 likes

Haha Francien Regelink deed dat ook vertelde ze in haar boek. Ik vind in de trein lezen ook altijd makkelijker dan ergens anders.

2 likes

Ga naar Zwolle. Rechtstreeks en zit je in elk geval al 2u heen en terug. En via Arnhem naar Duitsland is vaak ook maar 1x overstappen.

4 likes

Nederlandse treinen zitten niet zo lekker maar dat is wel mijn plan B ja. Als ik nog een studenten ov had gehad was dit nog beter geweest. Ik moet gewoon even aan mijn scriptie schrijven!!!

Ik ben Nikki aan het kijken, jeetje wat heftig :sob: vond het niet zo gepast om in het serie topic te zetten dus vandaar hier

3 likes

Er is ook een documentaire topic!

4 likes

Na werk wezen skeeleren langs koeien en schapen echt heerlijk met de zon :pleading_face: geen zin in regen en grijze dagen

10 likes

Misschien voor nu goed nieuws voor jou

https://www.ad.nl/binnenland/na-komend-weekend-weer-warmer-zeer-lokaal-25-graden-zelfs-niet-helemaal-uitgesloten~a4502266e/

3 likes

Ik ga don gelijk even een selftan doen yayy

1 like

Ik ben een paar dagen in Berlijn en het is weer zo fijn :two_hearts: Best veel mensen in m’n omgeving reageerden niet echt positief toen ik vertelde dat ik er heen wil gaan verhuizen in 2023. En nu ik er weer ben, denk ik alleen maar ‘jaaaaa :two_hearts:’ dus ze zoeken het allemaal maar uit met hun ‘als je in Nederland niet gelukkig bent, ga je het ook niet ineens worden in je eentje in een stad 600 km hier vandaan’. Ik moet het gewoon geprobeerd hebben.

151 likes

Jaa :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Zulke mensen heb je niet nodig in je leven, ga er idd lekker voor!

3 likes

Ik heb pizza besteld want ik heb super goed nieuws gekregen! Ga hem lekker vanuit bed op eten met een serie :pinched_fingers:t4:

51 likes

Ik hoor nog steeds teringherrie bij mijn bovenburen dus toen heb ik met een bezem staan bonken op het plafond in de hoop dat ze de hint begrijpen :sweat_smile:

2 likes

Gvd ik heb net een scheet gelaten tijdens pilates, we moesten nog een half uur daarna, was een leuke eerste en laatste les daar :+1:t2:

25 likes

De vraag is of ze dat dan gaan horen

1 like

Ik zou gewoon lekker blijven, de scheet is toch uit de fles nu

15 likes

Ik hoop het. Als ik hun herrie hoor moeten ze mijne ook wel horen toch? Vooral omdat ik het tegen het plafond doe, dus hun vloer i guess.

1 like

Is het teveel gevraagd om me dagelijks een foto van mijn pupper te sturen? In plaats daarvan stuurt mijn vader een foto van zichzelf :sob:

2 likes

Misschien wil hij graag uitgelaten worden…

3 likes