Wat je even kwijt wil #62

Ja ik wil hem ook graag nog een keer opnieuw kijken! Ik vind virgin river nu zo gek om te kijken omdat de actrice ook in this is us zit haha

3 likes

Ja ben ik wel met je eens. Ik vond die aflevering over Miguel trouwens wel echt prachtig, sowieso supermooi in die serie hoe ze met al die flashbacks werkten en je dan een ander perspectief over het personage kreeg, en hoe het allemaal zo thematisch naadloos op elkaar aansloot. En het stuk waarin je zag hoe Miguel voor Rebecca zorgde, echt zo mooi 🥹

@JustinBieber welke actrice uit Virgin River zit ook in This is us dan?

4 likes

vriendin van Kevin!

1 like

Niemand die ik ken kijkt deze serie, dus ik kan mijn ergernis met niemand delen, maar ik had zó’n hekel aan Randall en z’n Messias complex de hele serie, zijn hier medestanders??

6 likes

Ik heb geen idee waar ik dit anders kan delen, dus ik doe het hier maar.

Ik doe altijd de was bij mijn vader thuis (heb zelf geen wasmachine, kan ik niet kwijt) en daar was ik dus gisteravond. Ik had de was erin gegooid (ondergoed) en ging erna kippensoep maken, want we hadden een avond met spelletjes en soep gepland. Dus ik sta te koken en m’n pa loopt weg, gaat hij blijkbaar naar de wasmachine om mijn was eruit te halen. Wist ik niet, want dat doe ik liever zelf. Komt hij terug en zegt tegen me dat een van m’n broekjes overleden is. Ik was in de war en vraag wat hij bedoeld. Verteld hij dat er nog een broekje was met remsporen erin en dat hij niet denkt dat dat er nog uitkomt. Dus ik nog meer in de war, want ik heb nooit remsporen. Dus ik loop naar de wasmachine en zie gelijk welk broekje hij bedoeld. Is het m’n ondergoed dat ik draag als ik ongesteld ben :smiling_face_with_tear: Soms snappen mannen er ook niks van haha

20 likes

We hebben een Serietopic #4 hiervoor. Graag dit gesprek daar voortzetten! :hugs:

7 likes

Ik heb een groot helder glazen scherm op mijn balkon, ik denk tegen geluid of wind ofzo. Maar ik ga maar eens stickers halen om erop te plakken (en hopen dat die er niet af regenen, want dan moet ik er 5 miljoen kopen), want ik heb een dood musje op t balkon liggen. Echt zielig :cry: alleen nu zit ik dus wel daarmee te kijken en durf hem niet op te pakken ook

Vaders en dit soort dingen is echt hilarisch af en toe inderdaad. Ik zat laatst in de tuin bij mijn ouders, blijkbaar even met mijn benen omhoog. Zegt mijn vader ineens van: Nou je bent wel echt super erg ongesteld he??
Ik dacht echt van: huh ik ben bijna klaar?
Dus mn vader zo van: ja je bent helemaal doorgelekt, maar laat je moeder maar even kijken.
Dus mijn moeder kijken, zegt ze: eehm ze heeft gewoon een rode onderbroek aan?
Was hem dus blijkbaar compleet ontgaan ofzo. Rood bij vrouw = ongesteld. :joy:

39 likes

Hahaha ik moest hardop lachen. Dit zie ik mijn vader ook doen :joy:

3 likes

Ik haaaat het zo erg om de groenbak te legen, hij staat op m’n dakterras en dan moet ie door m’n huis, drie trappen af naar beneden. Stel het altijd uit maar moet het nu eeeeecht gaan doen. Ik ga erna ook altijd meteen douchen want ik voel me dan zo vies bah. Oke ik ga het nuuuu doen

4 likes

Kun je er niet zo’n afbreekbare vuilniszak in doen?

1 like

Ik heb soep gemaakt en ik voel me dan altijd zo extreem huiselijk, het hele huis ruikt er ook naar ik verwacht elk moment door drie blonde kinderen aan een schort getrokken te worden

30 likes

Ik heb gistermiddag een cake gebakken en terwijl die cake in de oven stond heb ik ook soep gemaakt. Toen keek ik naar de vloer en dacht ik: “hmm misschien kan de vloer wel een dweil gebruiken”. Gelukkig duurde het 1 sec voordat ik weer tot mijzelf kwam. Who am I kidding :joy:

37 likes

Ik kwam er net achter dat ik niet ben uitgenodigd voor de verjaardag een vriend van mij :frowning:

9 likes

Ik word echt helemaal emo van t idee dat ik over een week eindelijk weer goede giros en tiropita ga eten.

45 likes

Zit er prei in?

1 like

Mijn kind van 4 viel net in slaap bij het kijken naar de cpc-loop. Het werd wel ongemakkelijk dat iedereen daar hardloopt en om mijn dochter moet lachen die zat (:smiling_face_with_tear:) te kijken.

2 likes

Mijn god wat een fucking hell is het om een aangekoekte bakplaat schoon te maken, ik word echt helemaal leip en ben er nu maar mee gekapt omdat ik echt high werd van alle chemische troep die ik heb geprobeerd, note to self dat ik niet meer zo goor moet zijn en dat ding gewoon regelmatig moet schoonmaken

5 likes

Jezus, leuk dat mensen een sportevenement hebben (cpc) maar er is niet aangekondigd hoe ik thuis kwam.

4 likes

Hier is een trucje voor met vershoudfolie oid? @Crusti_Croc postte jij niet zoiets

1 like