De nieuwe overburen zijn in aan het trekken en ik kan daar niet langs zonder sociaal contact en ik heb daar zooo geen zin in. Heb de hond in de tuin laten plassen
Ahw een collega is jarig en hij heeft allemaal verschillende taarten bij. Maar er is vandaag bijna niemand op kantoor.
Dus nu heb ik onder lichte dwang al 2 enorme stukken op en het is nog niet eens 11u.
Ik wil best een handje komen helpen hoor.
Haha graag! Want ik twijfel of ik zo nog een stuk op kan, maar ik vind het ook zo zielig om te weigeren. Ze zijn gelukkig wel echt lekker.
Ahhh dit vind ik sad klinken. Maar ben ook een emo als het om zulke dingen gaat hahaha.
Ja ze zijn vers van een bakker. Maar wel met room en vers fruit enzo. En ze staan niet in een koelkast. Dus ik twijfel of dat morgen nog goed is. Maar een andere collega begint nu aan zijn 4de stuk haha.
Ik ben een boomer en zou niet eens weten hoe ik dat moet doen op mijn telefoon.
Wel kut dat DigiD eruit ligt en ik toevallig vandaag van alles moet regelen, niet eens de belastingaangifte. Hoort dit ook bij de bingo :’)
Ik zit buiten in de zon. Genieten dit
Hier nog één, echt heerlijk!
Nee die beesten zitten IN het matras en komen er ‘s nachts uit en dan voel je ze over je lichaam kruipen iewwww het is zo vreselijk
ja blijkbaar moet je heel je kamer desinfecteren/stomen voor uren en dan komt het wss toch weer heel snel terug??
Nee ik heb geen oog dicht gedaan helaas en om het nog erger te maken heeft de buurman voedselvergiftiging en ik kon ALLES horen .
Ik ga zo mijn kleding heet laten wassen & drogen en mijn tassen maar inspecteren. Hopelijk ben ik er dan vanaf.
Bij de AH in die persoonlijke bonusbox had ik van die Lenor 1 + 2 gratis. Wel meegenomen maar eigenlijk wordt je dan alsnog gewoon genaaid
Heerlijk he. Lekker zonnetje, was aan de droogmolen, heerlijk!
Ik ook meegenomen indd! Waarom dan?
Ja op bol kun je er 6 krijgen voor 20 euro welke geuren waren er? 1 vak was leeg bij mijn AH en er waren er nog 2 over. Die roze en blauwe.
Bij mij alles nog vgm
Dan is het toch alsnog via de appie veel voordeliger?