Wat je even kwijt wil #64

Jaa ik ga ook lekker op bezoek! Twee keer hopen we. Zij kan niet terug naar Nederland helaas maar in september is ze er weer gewoon.

6 likes

Wat een mooie oplossing met zo’n opa!

5 likes

Een van mijn beste vriendinnen is net terug van een halfjaar Azië en dat vond ik ook echt lastig, maar dat halfjaar vliegt echt voorbij. En daarna heb je elkaar mega veel te vertellen en dat voelt dan extra leuk en fijn!

3 likes

Altijd weer genieten met Mr Visser

3 likes

Ja wel een fake meester visser
Maar top entertainment weer

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Hondentopic

Is het heel erg dat ik Viktor best wel grappig vind? :smiling_face:

5 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Psychisch Praattopic #2

Ik wil als voorzitter van de Victor Brand fanclub bevestigen dat hij inderdaad heel grappig en geweldig is :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ahahaha geweldig

2 likes

Een van mijn eerste posts op wijlen EGF ging over dat ik bij mijn nieuwe opleiding Toegepaste Psychologie had geleerd over hoe door externe beloning interne motivatie afneemt en ik dat koppelde aan Mascha van Beautygloss :nerd_face:. En nu heb ik zes jaar later mijn master Klinische Psychologie behaald :partying_face: afgestudeerd met een 8 voor mijn stage!

154 likes

Gefeliciteerd!

3 likes

Helemaal niet erg! Hij is top haha.

https://www.instagram.com/viktorsverbaasdeblikken/

6 likes

O dus dan klopt het bv. dat je bij kinderen geen beloningen moet koppelen aan iets doen?
Bv als je nu jouw pyjama aandoet mag je een snoepje.

2 likes

Haha hoewel ik geen pedagoog ben lijkt me dat inderdaad sowieso geen heel goed plan, om dagelijkse handelingen te gaan belonen. Wel hoorde ik toevallig laatst ook over een onderzoek waarbij kinderen die als hobby tekenen hadden telkens werden beloond wanneer ze een tekening maakten, waardoor ze hun interesse in tekenen verloren (kan de studie niet zo snel vinden). Dus wanneer je externe beloning/motivatie ontvangt vervangt dat je interne motivatie, kort door de bocht. Maar dit is uiteindelijk dus helemaal niet mijn vakgebied geworden haha!

6 likes

Ik herken het wel met stickers iig, dat werkt in het begin als een tierelier. Maar dan op een gegeven moment, boeit het ze niks meer.

Gefeliciteeerd met je afstuderen :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd queenie, kun je nu mn gedachten lezen?

2 likes

DE pickup line van elke vent die je in de kroeg vertelt dat je psychologie studeert.

7 likes

Kon ik al
en dank je!!

4 likes

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt om 36 uur te gaan werken en het is nu ook goedgekeurd door HR :grin:

44 likes