Waarschijnlijk is je zenuw dood
Vroeger wilde ik altijd een hond maar dat mocht nooit en altijd heb ik gezegd “later als ik groot ben, komt mijn grootste droom uit… niemand kan me dan nog weerhouden een hond te nemen”
Maar omg daar is de volwassen ik ineens. Die nooit een hond gaat nemen want: insert here allerlei praktische redenen (stank, tijd, haren enz enz). Nog nooit eerder heb ik m’n ouders zo begrepen
Welkom to the saai volwassen leef
Ik had vandaag mijn laatste dag op m’n werk en ik kreeg een dinerbon. Zegt m’n leidinggevende nog ja er was iets niet goed gegaan met opladen maar ik heb het gecheckt en nu klopt het! Nou helemaal leuk. Ik ben en blijf toch een tatta dus zodra ik thuis kom ff saldocheck en wat blijkt: de kaart is niet actief 🫠🫠 voelt zo skeer om nu te gaan berichten dat ik een lege kaart heb gekregen dus twijfel of ik dat ga doen maar anderzijds wil ik gewoon mijn cadeau haha
Ik zou het gewoon zeggen hoor!
Gewoon doen. Tikkie voor emotionele schade erbij ook. Toedels.
Ik heb vandaag een mail gekregen en toen ik de naam zag werd ik al ongelukkig. De inhoud was zo warrig dat ik besloot het uit te stellen tot na het lange weekend.
Maar nu voel ik mij al heel de terugreis kut en denk ik dat ik ontslagen ga worden. Leuk begin van het weekend
Gewoon doen! Ook lullig als je collegas geld hebben ingelegd voor niks.
Juist omdat ze dat nog zo zei is dat wel een makkelijk haakje om te zeggen: hé, er is toch iets misgegaan denk ik, wil je nog eens checken? O.i.d.
volgens mij was het vroeger ook totaal niet zo duur, in 2016 ofzo
Gewoon achteraan gaan! Zeker als je leidinggevende zegt dat het gecheckt is heb je nog een makkelijke manier om erover te beginnen.
low carb high proteinnnnn
Hahaha
Het ging hier een paar dagen geleden over het openen van medicijndoosjes en aan welke kant de bijsluiter dan zit, vandaag een TikTok hieronder van by-aranka.
Wow Froukje tijdens het Koningsconcert. Nooit enorm onder de indruk geweest (omdat ik me nooit heel erg verdiept heb) maar dit is echt zo geweldig. Wat is ze goed zeg!!
Ik vind het leuk dat we op de sportschool niet alleen de train(st)er bedanken na de les maar ook elkaar een boks of knikje geven met ‘goed gedaan!’
Dr was genoeg fretten dus ik was gelukkig.
Het is net 7 uur geweest en ik ben alweer helemaal klaar met deze dag
Ik wou lekker uitslapen en nu lig ik al een uur klaarwakker in bed
Ik ben brak en heb megahonger en maar een paar uur geslapen dus zit nu te twijfelen of ik ga eten en dan slapen of nu nog even verder slapen