Wat je even kwijt wil #66

Heb dat uiteraard ook snel gedaan :innocent:

2 likes

Ik heb dit thuis, alleen zitten mijn ‘stofcontacten’ in de vloer. Werkt echt helemaal prima!

4 likes

🥹

25 likes

Ik heb steeds het lied ‘Zinloos’ van lange Frans en Baas B in m’n hoofd en m’n gedachten vullen normale zinnen dus ook steeds aan met de songtekst. Iemand in een random topic: kan iemand het uitleggen? Mijn gedachten: EN WAAROM ZIEN WE AL DIE WOEDE, IK KWAM ALLEEN MAAR OP VOOR HET GOEDE 🫠

12 likes

Ik heb vijf nieuwe truien en een tweede paar uggs besteld en gister mn warmtedeken in de was gedaan dus lig nu heerlijk te cremeren op de bank. Laat de winter maar komen.

14 likes

Voor wie het nog niet heeft gezien: je kunt je weer aanmelden voor de forum Secret Santa!

9 likes

Jokes on me want de elektrische deken wordt de hele tijd uit zichzelf weer koud, dus die is kapot :smiling_face_with_tear:

3 likes

Oh ik wilde net vragen hoe je die gewassen hebt want ik durf de mijne niet te wassen omdat ik bang ben dat die dan kapot gaat.

5 likes

Heb m gewoon gewassen volgens de instructies. Volgens mij was ie al niet helemaal top meer hoor, dus weet niet zeker of ie kapot is gegaan door de wasmachine.

Ik heb warmtedekens van Carmen en Hema en die doen het allebei na meerdere keren wassen nog prima. Volgens mij zegt een van de labels dat ze na vijf keer wassen of zo niet meer betrouwbaar zijn dus ik was ook een beetje huiverig, maar ik moest ze echt wassen omdat ze te vies voor gebruik waren

Ik was zonder wasverzachter op een wolprogramma trouwens

Ik ben ziek en hou niets binnen, maar ik heb zo’n ongelofelijke honger. :sob:

1 like

Al matzes of rijstwafels geprobeerd? In elk geval beterschap

3 likes

Wow ik heb echt een chille activiteit gevonden om te doen wanneer je ongesteld bent en vergaat van de rugpijn en chagrijnigheid: een heel pak sojayoghurt kapot laten vallen over jezelf, je keuken, en je halve appartement :smiling_face_with_three_hearts: Echt genieten.

44 likes

Bij mij werken van die LU crackertjes vaak wel goed.

Beterschap!! :mending_heart:

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Afbetalen studieschuld

@Schaakmat @matroos ik heb me net aan een rijstwafel gewaagd :crossed_fingers:t3: dank jullie wel

2 likes

Ik heb mijn haar voor het eerst geverfd en nu heb ik een soort paarse gloed en ik vind het leuker dan gedacht. :pray:t2:

14 likes

Hopelijk blijft het binnen

5 likes

Wel net voordat de rente (flink) omhoog gaat!

3 likes

Dat was ook de reden dat ik maar de verantwoordelijke keuze had gemaakt met dat geld.

1 like