Wat je even kwijt wil #67

Haha van wie is dat?
Ja volgende keer doe ik omgekeerde volgorde :wink:

2 likes

Ik denk guido weijers maar ik krijg het fragment niet naar voren gehaald in mijn hoofd haha

Ok :smile:
Ik zal er morgen bij gebruik aan denken haha

3 likes

Thanks, blijf er van eten :smiley: Lijkt ook wel alsof ze verschillend smaken haha,

2 likes

Ik denk aan je! Veel liefs

18 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #7

veel mensen eten volgens mij echt niet lekker. ik zit op zo’n food tracker app om even te kijken wat ik nou precies qua voedingswaarden binnenkrijg en mensen posten daar hun eten vaak op hun feed. Nouuu het ziet er niet uit? stukjes rookworst met avocado en komkommer, een hele witte pizza met een beetje ketchup en mais en hamreepjes. En heel veel gekookte eieren, gewoon uit het vuistje. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

9 likes

Dit eten mensen bij mij op werk ook zoooo vaak bij de lunch of als snack. De kantine verkoopt ook hardgekookte eieren en zie mensen dat dan los eten, maar ik moet er echt niet aan denken

3 likes

Ik ruik deze post ook gewoon :sob:

10 likes

Ik ben een tijdje geleden naar de spa geweest. En ze hadden daar een ongelofelijk lekkere geur hangen. Inmiddels paar maanden verder heb ik heel die istanbul lijn (die ze in de spa dus hadden) in huis, Istanbul geurstokjes, istanbul hand/body lotion, leave in conditioner, handzeep. Maar die geurstokjes ruiken zo ontzettend heerlijk, ik kan er echt enorm van genieten, heb alleen het idee dat ze wel snel op gaan. Heb al voor een refill fles gekeken van 2 liter. Is ‘’ maar ‘’ €285,00 :joy: :sob: en het ergste is, omdat ik zo gelukkig wordt van de geur zit ik dit serieus te overwegen terwijl ik het eigenlijk belachelijk veel geld vind.

38 likes

Vandaag echt een domme blunder gemaakt op werk en ik schaam me er nog steeds voor😩

5 likes

Nu ben ik benieuwd, heb je een linkje van de webshop?

2 likes

Ik schrik ineens wakker, ik heb mijn boodschappen die ik gisterenavond heb gedaan in mijn auto laten liggen?!?

Zou alles nu bevroren zijn?? Straks moet ik alles weg gooien? Dingen zoals eieren, melk, frisdrank druiven, wraps enzo zitten er in.

Baal echt zo erg, lig nog in bed want ja deze paar minuten eerder eruit halen helpt toch niet meer…

8 likes

Die geurstokjes gaan bij mij echt lang mee hoor! Ik denk dat het enkel in het begin wat sneller lijkt te gaan?
Maar echt niet nodig om ineens 2 liter te kopen :hugs:

1 like

Haha oh no! Maar het is vast niet bedorven met deze kou toch? Niet veel anders dan de koelkast lijkt me. Wellicht alleen vlees of vis niet meer gebruiken als je dat hebt

4 likes

Een viordeel, vlees enz zou niet slecht geworden zijn want het staat koud genoeg
En de meeste houdbare producten kunnen er tegen
Alleen fruit slecht. Groente afhankelijk van de soort

3 likes

Oke helemaal niets aan de hand gelukkig! Alles is gewoon erg koud maar niets bevroren! Bedankt voor de reacties.

26 likes

Wat een blessing dat het koud is maar je niet je auto hoeft te krabben :pray::dizzy:

23 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Zo dat was echt een cadeautje vanochtend!

2 likes