Wat je even kwijt wil #67

Oh daar ga ik wel even naar zoeken. Zit sinds kort ook in een groep met andere donorkinderen dus lotgenoten contact komt wel goed. Maar wilde daar niet mijn vermoeden plaatsen aangezien daar dus kinderen van Wildschut bij zitten en wil hun pas benaderen als ik 100% zeker ben met de dna test. Want voor hun is dat ook vervelend als t dan niet zo blijkt te zijn. Ik hoop ook nog steeds dat t niet zo is. We gaan t zien over zo’n 6-8 weken.

3 likes

Ik kan die niet vinden, heb je misschien een linkje?

3 likes

Misschien is hij members only?

https://www.forumfeminarum.nl/t/ik-ben-een-donorkind/2008?u=luzarl

2 likes

‘Ik ben een donorkind’ heet het topic, maar hij is members only, misschien dat je ‘m daarom niet ziet. Er is daar ook nog een andere forummer die er actief in postte die nu ook nog actief is, maar vind het niet zo netjes om haar te taggen (maar misschien meldt ze zich zelf!)

3 likes

Inderdaad privé, weet jij toevallig hoe ik toegevoegd kan worden?

1 like

Zeker

1 like

Ik heb dat topic ooit aangemaakt maar ben er niet actief want mijn zoektocht ligt stil :sweat_smile: heel heftig dat je mogelijk tot die groep behoort. Je mag me altijd pb sturen @Daenerys

1 like

Ooh daar zit ik net niet aan denk ik, lees vooral mee. Komende tijd maar wat meer posten dan haha

Edit: oh wel, ik heb 59 berichten. Dus dan snap ik t niet, is t misschien veranderd?

Lief! Dankje😊

4 likes

Ben je misschien lang niet actief geweest qua posten? Dan wordt je eruit gehaald.

1 like

Ja ik ben heel wisselvallig actief. Eerste bericht in 2019😅
Laatste bericht hiervoor was 13 december

1 like

Je moet weer 30 dagen actief zijn en 50 berichtjes plaatsen. Na 3 maanden inactiviteit ben je geen member meer.

1 like

Maar vooral idd posten omdat je het leuk vindt, posten om het posten (doel te bereiken) is vaak ook een reden om membersonly toegang af te wijzen.

Ik duim iig met je mee dat je de uitslag krijgt die je wenst, en zo niet je daar ook een soort rust in kan vinden op den duur.

3 likes

Pffff alles zit momenteel even tegen. Kutzooi. Heb vanavond een tweedehands fiets gekocht en na 10 minuten fietsen lag de ketting eraf :clown_face: zelf weer erop gezet, maar wel helemaal onder het smeer. En kan er nu zeker mee naar de fietsenmaker om te vragen of ze iets kunnen doen zodat dit niet meer gebeurt. Echt de kers op de taart dit na alles van de afgelopen weken

2 likes

Het is gelukt en ik heb nu heel mooie spulletjes en voelde me eigenlijk vooral badass!

41 likes

Mocht je er nog niet uit zijn, je komt er niet automatisch in he, je moet even toegang aanvragen! Dan wordt er gekeken naar je aantal posts enzovoort.

1 like

Waar/hoe kan ik dan toegang vragen?

1 like

Staat in deze link @Daenerys

2 likes

Dat ben je ook, goed bezig!!

3 likes

Kom naar Italië, het supermarktaanbod glutenvrije dingen hier is echt heeel erg goed!!! Geen pizza’s tussen hondenvoer :mending_heart: :mending_heart:

8 likes