Ik had er afgelopen weekend ook nog eentje, en die was gewoon legit.
Ik heb de dagboek app van iPhone ontdekt en ga proberen elke dag ‘dankbaarheid’ lijstjes te schrijven. Positive me, here I comeeeee
Ik heb een tijdje geleden zo’n dankbaarheid boekje gekocht bij de hema en het helpt bij echt heel erg om minder negatief te zijn. Had dat niet verwacht
Ondanks dat ik gisteren thuis ben gebleven ben ik nog steeds niet vooruit te branden heb echt even een schop onder mijn kont nodig!
Je kan het!!
Ik kreeg een mailtje van mijn werk dat er in december iets mis was gegaan met mijn salaris. Mijn salaris wisselt maandelijks een beetje vanwege declaraties en er was me niks geks opgevallen. Maar ze zouden het verschil overboeken dus ik dacht oke prima leuk extraatje. Nou even kijken waar ik mezelf op ga trakteren hoor!
Wat een arremoei🤩
Haha neee, dit kan toch niet? Is dit ook een foutje?
Haha wtf
Die herberekening berekenen kost gewoon meer dan die 1 cent
Ik heb geen idee. Als ze bij alle werknemers een cent te weinig hebben betaald gaat het uiteindelijk wel om een paar honderd euro. Maar wat @keekie al zegt. Ik denk dat dit fixen ze meer heeft gekost.
Op linkedin heb ik een of andere link over satisfyers gedeeld met mijn ouders. What the fuck linkedin dit heb ik niet gedaan en zeker noooit gewild
What the actual fuck het is 14.30 en ik word nu pas wakker daar gaat mijn zondag
Wel lekker geslapen?
Oh nee lekker toch. Mensen zeggen tegen mij altijd “dan had je lichaam het ook echt nodig.”
Ja is was ook heel fanatiek begonnen, tot mijn man mij erop wees dat je achteraf niets met de data kunt. Je kunt de posts niet exporteren ofzo. En het is niet doorzoekbaar. Misschien boeit het je niet, maar wilde het toch even noemen
Hahahaa nee
Je gaat dan toch bijna denken dat dit dan ook een foutje is
Yes ben thuis
Ik droom te vaak over dit forum, al de derde keer ofzo?
Ik droomde vannacht dat er hier een nieuw account was en die iets met foto deelde over haar interieur en ik dacht ‘kut dat is mijn moeder’. Toen was ik bang dat ze wist dat ik hier op zat en ging ik handmatig post voor post alles verwijderen dat ik hier ooit had geplaatst waardoor ze mij zou kunnen herkennen.
Lekker kantoortje spelen in een pand waar de wind nog net niet door heen waait.
Leuke man hoor die rietveld maar hij had hier wel even beter over na kunnen denken.