Ik zag op het nieuws dat de commerciële weerapps dit kut vinden dus heb hem gedownload
Echt een moderne Jeanne d’Arc ben ik
Ik zag op het nieuws dat de commerciële weerapps dit kut vinden dus heb hem gedownload
Echt een moderne Jeanne d’Arc ben ik
Hahah omg knmi bad ass
Woohoo!!
Ik ben verkouden en elke keer bij het neus snuiten gaat mijn oor dicht. Na een paar minuten plopt hij weer open, dat vind ik zo’n lekker gevoel
Volgens mij gingen ze zelfs een rechtszaak aanspannen.
Vanilia is failliet, zag ik eigenlijk niet aankomen. Jammer wel, hun kleding is tijdloos
Hé shit ik had net die broek nodig idd
Nee maar kak, kut voor personeel ook:(
Een van mijn beste vrienden komt na 10 jaar buitenland weer terugverhuizen en ze heeft een woning gevonden op 10 minuten fietsen van mijn huis
. Echt heel jammer! Ik hoop echt dat ze nog een doorstart kunnen maken, want het is zo’n fijne winkel!
Er was hier net een monteur (voor de meterkast in de gang). Het ruikt daar nu alsof hij gewoon een peuk gerookt heeft
He waar moeten Tien & Wil dan nu shoppen
Die zijn duizend jaar geleden al overgestapt op Sezane
Weten we ook de oorzaak van het faillissement.
Ik had zo’n vaag symptoom van m’n griep, er waren namelijk heel veel dingen die groter of kleiner leken dan ze waren. Ik had mijn koortslichaam uit bed gesleept om naar de supermarkt te gaan en ik wilde melk kopen en ik snapte niet waarom ze alleen maar verpakkingen van een halve liter hadden, maar het waren gewoon literverpakkingen. En dat had ik met meer dingen, echt heel vaag.
Gelukkig is inmiddels alles weer de juiste grootte.
Wat een droom!!!
Hoe zou het met die afschuwelijke dieren ballerina’s van ze zijn?
Retweet voor vandaag want gisteren was ik nog aan het werk toen het donker werd maar nu ga ik lekker naar buiten om nog een rondje in de zon! te lopen
Weird! Heeft wel een naam dit: Alice-in-wonderland-syndroom
Ben denk ik 15 jaar te laat maar mis de beutyblog met de goedkope merken. Begin net m’n make up avontuur (midden dertig) en ga echt geen dure dingen kopen nog.