Ik ben op een andere dag dan normaal op kantoor en nu zijn er veel minder mensen die de hele dag dingen mijn kant op sturen, dus ik heb voor het eerst in maanden een volledig lege mailbox
Ook aan te raden voor iemand die nog nooit op solo reis is geweest?
Mijn olijfolie is bijna op dus die had ik op mn lijstje gezet maar een liter is gewoon 9 euro bij de AH
Ik kan echt niet wachten tot deze week voorbij is. Ik val in voor iemand op een andere locatie van mijn werk, waardoor ik veel meer uren dan normaal draai en samenwerk met mensen die ik helemaal niet ken (ze komen wel heel aardig over, maar zijn allemaal heel negatief en zeikerig, eentje heeft vanochtend even al haar levensfrustraties over me heen gekiept). Mijn vader krijgt morgen een enge operatie en ik kan hem waarschijnlijk tot vrijdag helemaal niet opzoeken in het ziekenhuis. Ik ben super bang, heb vannacht maar een paar uur geslapen en mijn buik doet zeer.
Dan zou ik misschien met een wat kleiner tripje beginnen, bijvoorbeeld een rondje door zuid engeland, of een aantal steden in frankrijk of duitsland bezoeken. Dan kan je een beetje voelen of die manier van vakantie bij je past. Het ligt er ook wel aan hoe je in elkaar zit denk ik. Je moet wel een beetje flexibel kunnen zijn want met treinen loopt het nog wel eens anders dan je gepland had. Ik hou daar juist van want ik vind het niet fijn om mijn hele vakantie al vast te hebben liggen. Dus ik kijk vaak ter plekke waar ik naar toe wil en als ik het ergens leuk vind dan blijf ik langer en soms krijg je onderweg tips waardoor je spontaan besluit een bepaalde kant op te gaan.
Je kan ook wel echt alles vooruit plannen hoor maar je moet niet in de stress schieten als je trein dan vertraging heeft of helemaal niet rijdt. En ik vind het juist wel lekker dat ik dan alleen met mezelf te maken heb, omdat ik dus helemaal zelf kan besluiten wat ik ga doen. Maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die in zo’n situatie juist met iemand willen overleggen.
Maar als je in het algemeen graag dingen alleen doet dan gaat een solo treinreis je denk ik ook goed bevallen.
Ik doe graag dingen alleen en ben best prima gezelschap voor mezelf. Engeland had ik zelf ook in gedachten als eerste solo trip, mijn Engels is beter dan mijn Italiaans, als er dan iets is dan kan ik me ietsje beter redden haha
Heel verstandig! Het is inderdaad relaxter reizen als je meekrijgt wat er om je heen gebeurt en je kan communiceren. En Engeland is prachtig. Ik wil ook graag nog een treinreis maken door Engeland en Schotland, ik ben nu alleen een keer door het zuid westen geweest, wat echt fantastisch was.
En het is ook nog eens een soort lampolie. Beter iets meer geld uitgeven en dan een echt lekkere olijfolie.
Qua ruimte maakt het niets uit. Je hebt eigenlijk nergens veel ruimte haha. Boven moet je wel een beetje klimmen, maar heb je wel de meeste privacy. Je kan vanaf beneden niet in het bovenste bed kijken.
Ik word, naarmate ik ouder word, echt steeds minder tolerant naar thuisblijfouders. Ga potverdomme werken en draag bij😅 Maarja, wel good for them dat het kan.
Ik heb jou de afgelopen week alleen maar zien zeuren hier
Voor wie en waarom?
Wth. Als thuisblijfouder zit je echt niet de hele dag op je reet
Mijn scriptie is af! oke de literatuurlijst moet nog, maar daar hebben we het even niet over. Nu heel hard duimen dat mijn laatste twee tentamens ook voldoende zijn, dan ben ik gewoon eindelijk AFGESTUDEERD
Kapitalisme be like
Ken ik idd! Maar bij mijn opleiding wordt een andere vorm van verwijzen naar bronnen aangehouden die (denk ik) niet te vinden is in deze programma’s, dus vrees dat ik hoe dan ook zelf nog even aan de bak mag… mooi klusje voor een regenachtige middag deze week
Ik heb net bolbliksem gezien! Ik dacht dat ik gek werd, maar net het een en ander opgezocht en ik ben nu 90% zeker dat dat het was! Ik ben nu helemaal hyper, het was zo raar om te zien! Ik heb er alleen stom genoeg geen foto van gemaakt, omdat ik dacht dat het zo’n spotlight was dat gericht was op de lucht. En daarna dacht ik aan aliens, maar ik moest rationeel blijven van mezelf haha.
Maar het was zo groot en bewoog zo langzaam!
Gisteren sinds een jaar weer een paniekaanval gehad die eindigde op de eerste hulp want ik dacht dat m’n hart het ging begeven (heb ooit een ingreep gehad aan m’n hart)…