Ik zit met Sicilië in m’n hoofd dus dacht “Etna Rat”
Ik ging voor marmot haha
Idk ik hou niet bij wie wat ik mn welk topic post. Probeer de posts meestal los te zien van de poster. Heb geen haatcampagne gezien persoonlijk maar misschien mis ik iets.
Denk je zit hier vrijwillig, waarom die trap na?
Ik wil binnenkort samenwonen met mijn vriend maar er zijn geen vacatures in die provincie. Staan in heel Nederland zat vacatures behalve daar
Hoezo is dat een trap na dan? Andere mensen mogen wel irritant, en soms ronduit gemeen, reageren en dat is ok want t is allemaal maar een forum maar wanneer dit benoemd wordt als een vd redenen van vertrek is het een ‘trap na’?
Ik voel me echt tering dom
Die citrusvrucht die in Earl Grey zit
Denk
Geen bergvlieg (dat dacht ik even) maar een soort vlinder die alleen s’nachts actief is
Waarom zegt niemand gewoon Bergamot?
Zit ik hier met al m’n Alpenvlieg, Berghamster.
Eerst moest ik aan @Eendagsvlieg denken, daarna aan @Bergson, echt kortsluiting in mijn brein
Ik was hier zelf nooit op gekomen
Laat mij en de bananen erbuiten
Lekker rebusje op de zondagavond. Even die hersenen laten kraken!!
Ik zat op bergvlieg haha
Omg hier ook! Heb je ook Lenor gekocht? Ik heb er 10 gekocht😂 Maar het gaat hier ook wel hard.
Idd lenor en robijn! Voel me echt volwassen blij zijn dat wasmiddel in de aanbieding is.
Onze buren aka beste vrienden gaan verhuizen ik heb gewoon gejankt toen ik het hoorde (oké, en iets teveel wijn) nu wil ik ook verhuizen. Goede buren zijn zó belanrhik
ik ben net naar avatar the last airbender in concert in de doelen geweest en het was zo’n geweldige ervaring omg