Hahaha nee het is nooit lupus of sarcoïdose
Een week geleden was ik zo’n irritante optimist die het een goed idee vond om vandaag om 7 uur een rijles in te plannen
Ik verstond dus Kim Kötter wordt de nieuwe informateur en ik dacht nog oké bijzondere wending
oh nee jij ook beterschap! ik lig inmiddels al vier uur wakker omdat ik niet door mn neus kan ademen dus dat is ook heel leuk. jippie
Hahaha same
Maar had je dat verwacht dan? Dat is het bij house ook nooit , heel realistisch dus!!
Ik vind dat spul dus echt magisch. Kut dat het verslavend is en op dag 7 moet ik mezelf ook echt dwingen om te stoppen, maar wat een godsgeschenk.
thanks ik ben inderdaad niet achterlijk en spray al drie dagen als een malle met die shit maar ik heb eigenlijk het idee dat dat het alleen maar erger maakt dus nu weet ik ook niet meer wat ik met m’n wereldbeeld moet want waar kan je nog van op aan
Heb je hooikoorst?
nee gewoon verkouden + aanstelleritis
Mag je op dit forum anderen aansporen om verslavende middelen te gebruiken?
Beetje keta en gaan met die banaan
Ben je serieus
Nee natuurlijk niet. Maar had ging zin om een edit te typen. Nu allemaal gauw naar het drugstopic van @grace. Misschien heeft ze nog meer goede adviezen.
ik sta iig open voor alles op dit moment
alleen mn neus niet hehehe
We mogen niet meer over dr*gs praten!
drugs*
Een croissantje eten in de trein is ook niet charmant te doen hé. Zit helemaal onder.
Wat haat ik verdoving van de tandarts
Loop hier lekker rond met een scheve bek. Ziet er niet uit