Wat je even kwijt wil #68

Vond die paparazzi foto van haar met Spongebob ook een beetje vaag. Ze leken wel verslaafd. Maar ja, zij zegt gezond te zijn en ik moet dat dan maar geloven

7 likes

Ja ik ben ook niet pro labels op mensen plakken, geen idee wat er gaande is, maar ik schrok er wel van.

2 likes

Ik heb dus sinds kort zo’n papasan stoel via MP gekocht en ik zit daar dus in te lezen en mijn kat vindt het ook fantastisch, die komt er steeds bij liggen :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Deze quote wil ik printen en in een lijstje op m’n bureau zetten

3 likes

hahahahha met spongebob

3 likes

Nou, net als de rest van deze hele zaak liep ook dit weer niet goed. Lang verhaal kort: dagvaarding niet naar het goede adres gestuurd, dus hij kon niet weten dat de zitting vandaag plaats vond. Dus de zitting kon niet doorgaan. Nu moet ik wachten of het OM opnieuw wil gaan dagvaardigen, en als dat zo is moet ik weer wachten op een nieuwe zittingsdatum. Ben een beetje bang voor wat er nog komen gaat, of misschien wel wat niet komen gaat. Had gewoon gehoopt dat ik het na vandaag kon afsluiten, maar nu begint het weer opnieuw. Er is zoveel mis gegaan in deze zaak, het is echt om moedeloos van te worden…

6 likes

Dag 3 dat de sportende pubers in de sportschool zó verschrikkelijk stinken naar deo/parfum dat ik het gewoon niet trek. Wat kan ik hier mee? :weary:

1 like

Er niet naast gaan sporten

Zo’n grote gym is het niet :laughing:

4 likes

Live laugh love

7 likes

Dacht dat ik een lekke band had, op naar de garage. Zegt die man, nee je had hem gewoon ff moeten oppompen. Je bar in de band was te laag.
Scheelt weer geld :money_with_wings::money_with_wings:

Maart valt ook altijd tegen :weary:

5 likes

Maart heeft altijd wel een paar mooie dagen. Eerste terrasjes of wijn drinken in de zon dagen. :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Alleen maart 2020 was echt lekker in mijn herinnering, heb toen heel veel in de tuin gezeten. Sinds dien ga ik ieder jaar in maart al naar de pedicure voor gellak, maar joke’s on me. Want mijn tenen hebben echt geen buitenlucht gezien in maart vorig jaar.

10 likes

Ik heb de rest van dat jaar ook veel in de tuin gezeten :smiling_face_with_tear:

13 likes

Ja sowieso was 2020 echt heerlijk! Mocht ook wel, als we naast corona ook nog slecht weer hadden gehad was het helemaal tragisch haha.

8 likes

Maar echt! Zoveel teams overleggen gehad met collega’s die in de tuin zaten. Zat ik dan heel sneu in mijn woonkamer (ik heb geen buiten helaas)

2 likes

Ja de ondergang van de wereld ging wel gepaard met een lekker zonnetje.

20 likes

Mijn kat heeft poppenharen en een poppenneus. En poppenogen en een poppenstaart. En poppenarmpjes en een poppenneus.

1 like

Maart kan me nooit teleurstellen. Het is nog grotendeels winter, dus elke zonnige lentedag is mooi meegenomen. Maar april… het is dan verdomme lente en gaat het opeens weer sneeuwen :angry:.

5 likes