Wat je even kwijt wil #69

Haha ja hier hetzelfde, inmiddels wat minder omdat zijn snor wat minder prominent is + je sowieso meer snorren ziet dan 5/10 jaar geleden, maar er was een tijd dat elke keer als hij het huis uit stapte er een man iets zei over z’n snor :joy:

3 likes

Wij reden vandaag terug naar huis van vakantie en op een kwartiertje van huis werd ik bijna van de weg gedrukt door een invoegende auto. Ik kon nergens heen (zat een auto achter en naast me) en ze ging ineens vol naar links. Super raar, want de invoegstrook liep nog best een stuk door ook.

Maar goed, ik was dus wel erg geschrokken en een beetje boos. Ze stak meteen haar middelvinger naar me op en erna haalde ze me nog een keer in met weer middelvinger en ze zat ook agressief te wuiven naar een andere auto voor haar die kennelijk te langzaam reed.

Lang verhaal kort, paar kilometer later zag ik haar bij onze afslag voor het stoplicht. Was ze tegen een auto voor haar gereden… (alleen blikschade). Sneu voor de andere auto maar voelde wel als lekkere karma aan :innocent: Ik mocht helaas niet zwaaien van mijn vriend :relieved:

80 likes

Ik heb dit dus laatst ook een keer gedaan en ik schaamde me dood op die fatbike. Ik was met vriendinnen op vakantie in Nederland en we wilden een paar steden zien in 1 dag en toen hadden we zo’n ding gehuurd. Nu fiets ik dagelijks door het centrum van Rotterdam dus ik kan heus wel fietsen, maar ik voelde me op dat ding echt zo’n ongeleid projectiel. Echt levensgevaarlijk die dingen.

4 likes

Ik ben eind feb geopereerd en heb daar nog steeds een gevoelige gezwollen buik van. Nu net drie nieuwe broeken gekocht zonder te kijken wat het kostte, echt heerlijk helemaal zin om alles dat niet fijn zit uit m’n kast te gooien!
En de vrouw in de winkel vertelde dat by bar van Bredase Barbera is haha vind dat echt heel leuk

21 likes

Dat is naar! Gelukkig nog terug naar je bed gered.
Ik heb dit zelf echt heel vaak gehad ivm prikkelbare darm. Dan heb je zulke enorme buikkrampen dat je indd (zowat) gaat flauwvallen. Volgens mij is het zo dat je lichaam je laat flauwvallen als iets té heftig is, zoiets heb ik eens gehoord. Ik heb ook vaak dat ik echt moet gaan liggen op de wc/badkamer vloer omdat ik anders echt zou flauw vallen. Trek al mn kleren uit omdat ik zo moet zweten. Wil alleen even zeggen dat ik denk dat het dus wel normaal is als je zulke erge krampen hebt, en ik het ook herken. Denk niet echt dat het iets is om voor naar het ziekenhuis te gaan, ik denk zelf dat het echt aan de pijn ligt. En misschien heb je ook een gevoelige buik of had je iets verkeerds gegeten? Dan reageert je lichaam vaak ook erg heftig.

8 likes

Ik reageer even op deze post van mezelf. Maar zo blij dat ik dit heb gedaan! Heb er een aantal leuke afspraken aan overgehouden en één iemand waar het echt heel goed mee klikt. Ze woont in dezelfde straat en het is zooo fijn om last minute iets te gaan drinken samen of gewoon even een rondje wandelen.

127 likes

Ja vooral dat ik een tijdje niets meer zag en als versteend naar de muur gericht stond vond ik lastig. Dus was inderdaad blij dat ik in bed lag :smiley: Zou wel kunnen hoor, stress etc slaat snel op mijn maag en darmen dus zal wel daar iets mee te maken hebben. Bedankt voor je reactie :slight_smile:

2 likes

Lekker digitale winkelmandjes volknallen met spullen om vervolgens niks te kopen. Toch een beetje gevoel van het winkelen.

7 likes

Ik heb dus laatst gedroomd dat ik voor het eerst op zo’n ding reed en meteen de sloot in reed. Weet ik weer hoe hoog ik mezelf inschat, terwijl elke 8-jarige op zo’n ding wegscheurt :joy:

4 likes

Ik verbaas me er idd over hoe jong die kinderen vaak nog zijn. Ze kunnen het verkeer en de snelheid van auto’s, fietsers en voetgangers nog totaal niet inschatten. Het zijn gewoon kinderen op scooters. Wat een ondingen.

6 likes

Ik heb last van oorpijn :pensive: hoop dat het snel wat beter gaat!

Ja da’s lekker makkelijk. :joy: Alsof jij er wel echt zin in hebt

50 likes

Hele dag of nu zelf weekend tegen aan hikken maar toch wel blij als die dweil en stofzuiger er door het huis is geweest en ook nog gesport.

3 likes

Ik moest sowieso googlen wat bedsokken zijn. Ik slaap zonder sokken haha. Maar ik krijg met Sinterklaas wel een paar standaard cadeautjes zoals een fles port en een douchegel maar dat lukt wel om op te maken voor het volgende jaar.

2 likes

Was het dan ook vroeger als je bijvoorbeeld zei dat je van uiltjes, roze of iets anders randoms hield dat ze eeuwenlang nog spullen in dat thema bleef kopen?

6 likes

Ik heb komende week een feestje hier gepland. Dus moet het huis van boven tot onder gedeepcleand. Dat red ik nooit met dagelijkse taken en andere feest voorbereiding. Dus ik dacht net slim te zijn en voor het douchen even de douche te reinigen met onverdund bleek. M’n douche is 1 bij 1. Maar ik ben bijna gestorven daar. Daarna ging ik douchen en m’n haar wassen. Nu ben ik dus super bang dat m’n haar straks ineens bleek oranje is. Zit ik in zenuwen met m’n haar handdoek op.

5 likes

Jammer dat andere mensen dan weer de dupe zijn hè! Had van de week iets vergelijkbaars, iemand die steeds zat te drukken haalde me meteen in zodra het 2 baans werd en vervolgens werd ie geflitst :grin:

2 likes

Haha wat lief
Doet me wel hier aan denken

41 likes

Het is nu de eerste keer dat ik het wel best vind dat mijn vakantie bijna voorbij is. Het hotel is benauwd en heet, ligt aan een doorgaande weg en het bed slaapt voor geen meter. Ik zit iedere ochtend met rugpijn om 05:30 op het balkon.
Noot aan zelf: volgende keer minder cheap zijn en beter google streetview gebruiken.

5 likes

Mijn moeder wil heeeeel graag verhuizen uit het dorp waar ze zich nooit thuisvoelde. Nu staat ze op een 2e plek voor een heel leuk, centraal gelegen appartement in de stad. Zoveel duimen draaien en kaarsjes aansteken in de hoop dat nummer één het niet wordt :crossed_fingers:t2:.

72 likes