Ik heb dit altijd met pruimen? Dan krijg ik echt zo’n jeukende lip die ook een beetje brandt ofzo haha. En soms ook Angeline jolie achtige lippen.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik het niet heel erg vond dat ik eindelijk een reden had om een nieuwe te kunnen kopen maar door die Breaker moest het wel meteen.
Ik heb mezelf op zo’n stomme manier bezeerd vandaag (ik wilde om een aanhangwagen heen die het fietspad versperde en toen bleef m’n fietstas eraan hangen waardoor ik er tegenaan klapte). Maar het doet wel echt pijn, maar ik vind niet dat ik pijn mag hebben van zo’n stompzinnig moment.
Wat onaardig tegen jezelf
En wat zijn dan dingen waar je wel pijn van mag hebben? Ik zou de plek even goed verzorgen en niet zo gemeen tegen jezelf zijn pijn is kut, of je nou met je dronken hoofd over een stoeptegel struikelt of aangereden wordt terwijl je niets fout doet.
Ik baal er de laatste tijd een beetje van dat het merendeel van mijn vrienden niet in de buurt woont. Sinds ik 3 jaar geleden ben verhuisd kan ik eigenlijk bijna nooit meer spontaan afspreken want reistijd. Vandaag al mijn moed bij elkaar geschraapt en een berichtje in de fb groep van het dorp geplaatst met de vraag of iemand eens koffie zou willen drinken. Er reageerden echt heel veel mensen dus de komende tijd heb ik een aantal koffie’dates’ gepland. Zo leuk! Hopelijk zit er iemand tussen waarmee het klikt.
Je hebt ook de app Hey Vina, dan heb je meiden die vriendinnen zoeken om wat mee te doen
Ik heb hele leuke contacten opgedaan via Bumble Friends na een verhuizing, heb er echt een onwijs goede vriendin aan over gehouden! + nog een paar leuke, soms tijdelijke, contacten.
Ja Bumble bff was hier dus niet echt een succes omdat ik in een klein dorp woon. En de meiden waar ik een match mee was reageerden nauwelijks.
Wat vreselijk dit
Ik heb ook een goede vriendin leren kennen via Bumble!
Wie heb je een bericht gestuurd? Melkunie?
Uhm Breaker zelf volgens mij.
Zou het ook werken als ik zeg dat er een breaker geëxplodeerd is in mijn Birkin bag??
Ik heb het al maanden zo druk op werk en het leek er even op dat m’n agenda vanaf nu tot aan m’n vakantie wat rustiger zou zijn. Nu is hij toch nog volgepland met allerlei (voor mij) nieuwe/spannende dingen. En merk echt dat ik op ben. Heb vannacht alleen maar liggen woelen en stressen erover. Heb ook ineens keelpijn, ben misselijk en lamlendig. Net een mailtje gestuurd of ze niet a.u.b. iets eruit kunnen halen en ik hoop het zo. Wil dit echt niet meer
Ik had niet verwacht dat er ooit een kabinet zou komen waarin ik Sophie Hermans de meest oké persoon zou vinden. Echt een gaaf land wonen we
Ik ben zo slecht in online shoppen Heb al tijden hetzelfde aan en echt wel zin in wat nieuws, maar ben niet in de mogelijkheid om makkelijk naar een winkel te gaan. En dan zit ik eindeloos te scrollen door veel te veel kleding aanbod. En dan denk ik weer dat ik eigenlijk tweedehands wil kopen want er zijn al zoveel kleren. En dan zit ik weer eindeloos door Vinted te scrollen, maar vind ik het er toch weer niet lekker fris uitzien. En dan ben ik alweer totaal overprikkeld en heb ik nog niks nieuws en wel weer een uur van mijn tijd verloren haha. Schiet niet echt op zo….
Ik ben echt aan het aftellen, het vriendje is er over 12 dagennnn. Heb net een verjaardagscadeau besteld en we gaan 20 juli naar een antiekmarkt en daarna winkelen, dus mag hij nog wat uitzoeken. Ik heb er zo’n zin in