Wat je even kwijt wil #69

Ja heel erg haha

Maar ik heb tot nu toe nog niet gehoord dat ik op Dick Stoof lijk, maar ik heb überhaupt nog nooit gehoord dat ik op iemand lijk. Uniek.

3 likes

ff zo’n face filter doen dat je gezicht om gemorpht wordt naar een man en kijken of die op Dick schoof lijkt, haha lijkt me zooooo grappig als dat er dan uit komt

4 likes

Ik had vandaag met iemand uit het buitenland afgesproken die nu een tijdje in Nederland is en hetzelfde werk doet als ik. We ‘kennen’ elkaar via Instagram en hij vroeg of ik met hem wilde afspreken als hij in Nederland was. Het leek me heel leuk hem te ontmoeten en mijn stad te laten zien, maar hij was alleen maar geïnteresseerd in of ik vrijgezel was. Ik heb meermaals duidelijk gezegd dat ik niet geïnteresseerd ben, bovendien heb ik al heel lang een vriend waar ik heel blij mee ben en we hebben zelfs een baby, maar hij bleef maar zeggen hoe leuk ik was en dat hij het zo jammer vond dat ik bezet was enz. Ik had het zo snel mogelijk afgekapt en ben naar huis gegaan. Dacht dat ik er vanaf was, maar nu krijg ik net een hele liefdesverklaring via Instagram. :weary: Laat me met ruuust.

15 likes

Ik zag vanmiddag zooo’n groot schap met kruidnoten maar ik heb niks gekocht en nu baal ik.

5 likes

Nog twee dagen en dan heb ik eindelijk vakantie! Heel erg zin in!

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

Ik heb in de afgelopen maand Stefano van de slechtste chaffeur van NL met zijn vrouw/vriendin al twee keer gezien :joy:

1 like

Ik had er laatst eentje uit mijn nek :weary::sob:

3 likes

Ik heb 2 pakjes van mijn lievelingscups ook bij een toiletblokding gelegd en dat ding ruikt ZO STERK, dus… ik durf ze niet te gebruiken want die cups ruiken nu ook helemaal naar parfum :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: Ughhhh!!

1 like

Er zit naast mijn nieuwe woning een boom met heel veel vogels en het gefluit was echt heerlijk wakker worden :heart:

14 likes

Oh ja ik had dit laatst met de tissues, die lagen blijkbaar bij een dichte verpakking babydoekjes, echt vieze geur aan die zakdoekjes

Ik zag hem ook afgelopen week bij mij in de buurt, gelukkig zat hij toen niet achter het stuur…

2 likes

Mijn contract wordt misschien niet verlengd. Ik ben er echt kapot van, zit al de hele dag te huilen achter mn bureau. Dit is echt mn droombaan.

27 likes

Ahw nee wat zuur! Hoezo wordt er over getwijfeld?

1 like

Dat wil ik liever niet hier posten maar ik kan er nog wel wat aan doen, al wordt dat heel lastig in de korte tijd

5 likes

Moet je dingen doen om je plek te behouden? Ik zou op mijn hoede zijn want het is niet de bedoeling dat je bergen werk verzet, wat in hun voordeel is, om dan alsnog je contract niet te verlengen.

21 likes

Mijn moeder was doorverwezen naar een soort revalidatiecentrum voor pijnklachten ivm haar artrose. Nu hadden ze uitgebreid onderzoek enzo gedaan, maar de diagnose blijft artrose en daar kunnen ze niks mee. De arts zei tegen haar dat ze maar gewoon leuke dingen moet blijven doen, zoals op reis gaan naar India.
Wtf is dat voor advies? Vind het zo zielig, ze had haar hoop helemaal op dit centrum gevestigd en dan krijg je ook nog zo’n domme reactie.

4 likes

Nee, ik moet meer aan mezelf werken.

4 likes

Ik kan er mijn vinger niet op leggen en weet natuurlijk niet hoe ze dit aangekaart hebben. Vind het grof om een contractverlenging vast te hangen aan de persoonlijkheid van een medewerker.
Hebben ze valabele redenen en hoeveel tijd krijg je om aan jezelf te werken? Het is je droombaan, bestaat die bij andere organisaties? Kijk binnenkort eens wat de markt te bieden heeft en of je makkelijk iets anders vindt.

17 likes

Even een algemene tip want ik begrijp dat je geen details gaat delen, maar denk goed over in welke categorie het valt. Als je bijvoorbeeld vaak net te laat bent of je levert iets met wat fouten in of soms ben je wat slordig (allemaal voorbeelden hè) ja dan kun je daaraan werken. Maar verwachten ze dat je je persoonlijkheid aanpast of iemand wordt die je niet bent, dat is niet ok en hou je ook niet vol uiteindelijk (ooit zelf weggegaan ergens waar er van mij verwacht werd dat ik ook een soort kroegtijger werd want de hele toko ging steeds hele weekenden uit en anders hoorde je er niet bij. Naast dat ik de verwachting echt stom vond, kon ik er ook niet aan voldoen want het past niet bij me en ik heb die behoefte niet. Het stomme was dat ik mijn werk uitstekend deed maar dat was blijkbaar niet genoeg).

67 likes