Wat je even kwijt wil #70

Ik ben ook echt opgelucht dat het mee lijkt te vallen. Tenminste: ik ga ervanuit dat het zo is omdat dat een van de eerste dingen was die de dierenarts aan de telefoon zei.
Hopelijk duurt het niet heel veel langer totdat ik hem op mag halen, kan me nu nergens op concentreren

4 likes

Ahh dat kan ik me voorstellen, hopelijk word je snel gebeld en is ie snel thuis!!

4 likes

De accu van mijn elektrische fiets is gestolen :sob::sob: Wat een shitzooi. Een nieuwe is 500-700 euro :clown_face:

4 likes

Mijn broertje is begin december geëmigreerd voor onbepaalde tijd naar Argentinië en stond net opeens als verrassing aan de deur :sob:🥹

136 likes

Heb een nieuw telefoonhoesje en het voelt een beetje alsof ik een nieuwe telefoon heb haha

5 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Brood bakken

Ik ben vanavond naar Prima Facie van ITA geweest en het was zó goed. Er zijn nog kaarten voor Rotterdam en Maastricht. Als je de kans hebt zeker gaan! (En niet afschrikken van het feit dat het een monoloog van 100 minuten is, je wordt compleet meegezogen door Maria Kraakman).

7 likes

Ja! Ik was twee weken geleden en vond het ook enorm goed.
Echt een mokerslag, heel indrukwekkend.

3 likes

Altijd als ik mijn haar föhn, moet ik denken aan de series/films op tv vroeger waarin iemand vermoord werd door een föhn in een bad/douche te gooien. Ik ben benieuwd of deze associatie ooit nog uit mijn brein verdwijnt

12 likes

Ben je verzekerd? Als in; fiets verzekering? Hier kan je wat van terug krijgen.

1 like

Nee ik heb geen fietsverzerkering. Want dat kost over de looptijd van de hele verzekering evenveel als de accu me nu in 1x kost, dus dat vind ik het niet waard.

2 likes

Ja, dat heb ik ook! Al denk ik vooral aan een videoclip van No Doubt (It’s my life denk ik).
Ik durf mijn haren ook niet te föhnen als mijn man of kind in bad zitten, dan ga ik naar een andere kamer.

3 likes

Ja dit heb ik ook :joy::joy:
Net ook even die videoclip gekeken van its my life en is idd iconisch

1 like

Ik ben altijd wel pro-EU geweest, maar voel me de afgelopen weken ineens echt super Europees? Voel deze verbondenheid normaal alleen tijdens eurovision :sweat_smile: toch nog één positief ding tijdens deze periode…

9 likes

Heb hardop gelachen om deze typo van de VRT, ‘Turth Social”, ik las het als ‘Turd Social’

13 likes

https://www.nu.nl/achterklap/6347573/britt-dekker-kocht-theorie-examen-voor-180-euro-scheelde-veel-leeswerk.html

Sommige mensen zien het verkeer sls een Sims-spel ofzo? En dan nog zeggen: ik kan goed rijden, ik moest alleen bij mijn examen borden raden. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Lol 2 voor 12 waar ze het hebben over Blake Lively en Justin en Astrid doet echt Bitchy over Blake, love it

IMG_2404

7 likes

Ik haat deze afgrijselijke Beatles shirt nerd

Edit: HAHAHAHAH Astrid heeft echt geen tijd voor bullshit vandaag.

4 likes

Coldplay een rockband?

4 likes

Oeps.

1 like